به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۳۱۲۲۸۲

نتایج هفته هشتم لیگ فوتسال زنان

نتایج هفته هشتم لیگ فوتسال زنان
گروه ورزشی: هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان با پیروزی مدعیان قهرمانی به پایان رسید.به گزارش ایسنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان جمعه، ۳ دی با رقابت تیم‌های اول و دوم برگزار شد. در گروه اول این مسابقات پالایش نفت آبادان با حساب سه بر یک فرهان ملارد را شکست داد و با ۱۹ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. پویندگان فجر شیراز هم با حساب هشت بر چهار هیات فوتبال رودان را از پیش رو برداشت.  
 
تیم‌های پالایش نفت آبادان، بوتا پارس ایرانیان و فرهان ملارد به ترتیب اول تا سوم جدول رده‌بندی این گروه هستند.  از این گروه بوتا پارس ایرانیان این هفته استراحت داشت.در گروه دوم پیکان تهران و مس رفسنجان مقابل هم به میدان رفتند که در نهایت شاگردان نیلوفر اردلان در پیکان با چهار گل پیروز شدند. این تیم اکنون با ۲۱ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار داد. نصر فردیس هم مقابل کیمیای اسفراین جشنواره گل به پا کرد و ۱۲ بر یک حریف خود را شکست داد.  در این گروه پیکان تهران، نصر فردیس و ملی حفاری اهواز تیم‌های اول تا سوم جدول هستند.  
ملی حفاری این هفته استراحت داشت.  

نتایج کامل هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان به شرح زیر است: 
گروه اول 
فرهان ملارد ۱ _ ۳ پالایش نفت آبادان 
هیات فوتبال رودان ۴ _ ۸ پویندگان فجر شیراز 
مس کرمان ۱ _ ۱ چیپس کامل مشهد 
گروه دوم 
مس رفسنجان صفر _ ۴ پیکان تهران 
کیمیای اسفراین ۱ _ ۱۲ نصر فردیس 
پارس آرا شیراز ۵ _ ۵ هیات فوتبال رودان 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها