به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۳۱۲۳۰۵

مردم به جای پوشاک برای ماهواره هزینه می‌کنند

مردم به جای پوشاک برای ماهواره هزینه می‌کنند
گروه سیاسی:  قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مسئله اقتصاد کمیتی است و یک واقعیت است اما مقهوریت در مقابل کمیت‌ها نیز یک واقعیت است از این‌رو خانواده‌ای وجود دارد‌ که پول خرید پوشاک فرزند را ندارد اما برای سایر مسائل از جمله نصاب ماهواره هزینه می‌کند و این مسائل فرهنگی است.
حجت‌الاسلام  روح‌الله حریزاوی گفت:در مسئله مربوط به جمعیت و فرزندآوری معمولاً مباحث اقتصادی برای افراد جلوه‌گری می‌کند و آن را اولویت قرار می‌دهند.وی در پاسخ به اظهارات عده‌ای که مشکلات اقتصادی را مانع فرزندآوری دانستند،گفت: با وضعیت فرهنگی فعلی حتی اگر مقدار یارانه افزایش پیدا کند باز عده‌ای به‌جای فرزندآوری به‌دنبال خرید سکه و دیگر هزینه‌ها می‌روند بنابراین برای ترویج فرزندآوری باید ذائقه‌سازی و فرهنگ‌سازی شود.
درباره شکوه مادری، عظمت، قداست، لذت مادری و متعلقاتی از این قبیل برای جامعه و خانواده‌ها گفته شود البته این طرح توسط اساتید مختلف آزمایش و روی ذائقه‌های مختلف پیاده‌سازی شده و خوشبختانه با نتیجه نیز همراه بوده است.

 
برچسب ها: ماهواره

۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ۱۷:۵۰
اینها این همه هزیان گویی رو از کجا آوردند!!!؟ اگه بگه پول خرید پوشاک بچه رو ندارد ولی مواد مخدر می خرد درست تر هست. (380701)
حافظ
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۱۰:۲۶
درد دل مردم را نمیداند چونکه بین مردم عادی نیست فقر ونداری ربطی به ماهواره ندارد صدا و سیما میلی مردم را به سوی ماهواره وفضای مجازی کشانده، کافی است سری به فروشگاه ها بزنید وقیمت ها را ببینید وحتی به این هم راضی نیستند وهرروز گرانی وگرانی بچه بیاد که فقیر بیشتر بشه (380736)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۱۴:۵۱
مردم به جای پوشاک برای ماهواره هزینه می‌کنندتا کور شود هر انکه نتواند .... (380750)
چرا منتشر نمیشه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۱۸:۰۴
تا تو و امثال تو که بعد از 43 سال صحبت از جراحی و مقاومت اقتصادی می کنید از درون بسوزید و تمام شید.
اگه مدیریت بلد بودید که پیش بینی و پیشگیری می کردید تا اقتصاد، فرهنگ و .....به این حال و روز نیفته!! شماها شایستگی لازم برای اداره کشور رو ندارید. تمام (380760)
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۱۸:۰۹
چرا بخش نظردهی برخی از خبرهای سیاسی و اقتصادی، فعال نیست تا به جفتک پرانی و جفنگ بافی جماعت بیشعور پاسخ درخور داده بشه!! ما به هوای نظر دادن و کوبیدن احمق ها به اینجا سر می زنیم، وگرنه از اینجا هم میریم! (380761)
بیشعوری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۱۸:۱۲
ایشون یادشون رفته از دری که فقر وارد بشه ایمان هم میره، همه که به لطف شماها!! سطح ایمانشون درجه یک نیست تا فقر بهشون اثر نکنه. (380762)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها