به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۳۱۲۳۶۱

باشگاه شباب الاهلی؛ قایدی می ماند

گروه ورزشی: باشگاه شباب الاهلی اعلام کرد مهدی قایدی در ادامه مسیر لیگ برتر امارات در ترکیب این تیم به میدان خواهد آمد.
باشگاه شباب الاهلی؛ قایدی می ماند
 به تازگی برخی از رسانه ها از پیشنهاد سلتیک به مهدی قایدی خبر داده بودند و اعلام کردند با توجه به تاکید  «آنجه پوستکوغلو» سرمربی استرالیایی سلتیک برای بخدمت گیری مهدی قایدی شاید این بازیکن در تعطیلات زمستانی راهی اسکاتلند شود اما با اعلام باشگاه شباب الاهلی لیست لژیونرهای این باشگاه برای ادامه بازی ها مشخص شد که هم نام مهدی قایدی به چشم می خورد و هم احمد نورالهی. 
 
مهدی قایدی در ابتدای فصل با قرارداد 5 ساله به تیم شباب الاهلی پیوست اما احمد نورالهی با این تیم قرارداد یکساله بسته است که نمایش خوب او در ترکیب شباب الاهلی موجب شد تا باشگاه برای دور برگشت بازی های لیگ برتر امارات هم تصمیم به ادامه همکاری با این بازیکن ایرانی بگیرد. 
 
در تصمیمات اتخاذ شده از سوی باشگاه شباب الاهلی توماس آقای گل لیگ برتر نروژ جانشین ادواردوی برزیلی شده است. هم چنین کارتابیا هافبک آرژانتینی هم به لیست شباب الاهلی اضافه شده است. 
 
گفتنی است 10 هفته از لیگ برتر امارات سپری شده که العین با 24 امتیاز صدرنشین است. الوحده با 20 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و شباب الاهلی هم با 17 امتیاز تیم سوم جدول به حساب می آید. با توجه به حضور دو بازیکن جدید در ترکیب شباب الاهلی مهدی علی امیدوار است در ادامه مسیر نتایج بهتری به همراه تیمش بگیرد. شباب الاهلی به تازگی دو بازی در جام حذفی فوتبال امارات در مصاف با تیم های عجمان و الظفره را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها