به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۳۱۲۳۷۶

تصمیم خوب؛ استادیوم ساری زیر کشت چمن رولی

گروه ورزشی: تیم نساجی دو دیدار باقی مانده خانگی تا پایان دور رفت را خارج از استان مازندران برگزار خواهد کرد تا در فرصت ایجاد شده چمن رولی در استادیوم شهدای ساری کشت شود.
تصمیم خوب؛ استادیوم ساری زیر کشت چمن رولی
 کیفیت بد زمین شهدای ساری نه تنها مورد اعتراض تیم های میهمان بلکه مورد اعتراض نساجی هم بوده تا جایی که بعد از پیروزی در بازی با فجرسپاسی و پدیده هم اعلام کرد به واسطه فوتبالی در این بازی ها برنده شد که باب میل نبوده است. 
حالا در یک تصمیم خوب اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران تصمیم گرفته چمن استادیوم شهدای ساری را تعویض و چمن رولی در این زمین کشت کند. به همین بهانه نساجی قصد دارد تا پایان دور رفت بازی ها دو دیدار خانگی خود را در خارج از استان برگزار کند. 
نساجی فصل گذشته همانند مس رفسنجان دیدارهای خانگی خود را در چمن مصنوعی برگزار می کرد که با اعلام سازمان لیگ برگزاری بازی در چمن مصنوعی ممنوع اعلام شده است. به همین بهانه بازی های مس رفسنجان به شهر سرچشمه و بازی های نساجی به زمین شهدای ساری رفته است که اصلا کیفیت مطلوبی ندارد. استادیوم شهید وطنی قائمشهر هنوز برای میزبانی دوباره از نساجی مهیا نشده است و با توجه به کندی روند بازسازی بعید به نظر می رسد در فصل جاری برای میزبانی از نساجی آماده شود. البته اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران اعلام کرده که کیفیت را فدای زمان نخواهد کرد و تلاشش بر این است استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر به طور اصولی بازسازی شود تا در بهره برداری دوباره دچار مشکل نشود. 
گفتنی است باشگاه نساجی اعلام کرده دیدار با نفت مسجد سلیمان در هفته پیش رو را در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار خواهد کرد. پیش از این نساجی تصمیم به برگزاری بازی های خانگی خود در استادیوم امام رضای مشهد را گرفته بود که با مخالفت شورای تامین مواجه شد.
برچسب ها: نساجی مازندران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها