به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۳۱۲۵۱۹

تایید بند جنجالی در قرارداد هالند و دورتموند

گروه ورزشی: نشریه معتبر بیلد آلمان تایید کرد که بند فسخ 75 میلیون یورویی در قرارداد ارلینگ هالند با دورتموند ثبت شده است.
تایید بند جنجالی در قرارداد هالند و دورتموند
ارلینگ هالند که پس از پیوستن به بوروسیا دورتموند به درخشش خود ادامه داده، همچنان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد و گفته می‌شود تابستان آینده از جمع زردپوشان وستفالن جدا خواهد شد. در یکی دو ساله گذشته همواره ادعا شده است که او بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش دارد و این بند در پایان فصل جاری قابلیت فعال شدن خواهد داشت و همین موضوع کار مشتریان او را آسان می‌کند.



دو ماه پیش یوآخیم واتسکه مدیر اجرایی دورتموند هرگونه بند آزادسازی 75 میلیون یورویی را تکذیب کرد و گفت که چنین بندی کتبا در قرارداد قید نشده اما نشریه بیلد در مصاحبه روز گذشته با اولی کان مدیر اجرایی بایرن تایید کرد که بند 75 میلیون یورویی در قرارداد ستاره نروژی ثبت شده است.
بیلد به کان گفت که چنین بندی قطعا وجود دارد و سپس این سوال را مطرح کرد که بایرن برای فعال کردن آن اقدام خواهد کرد یا خیر که با پاسخ منفی کان روبرو شد. 
 

 
رئال مادرید، سیتی، بارسلونا و یونایتد باشگاه هایی هستند که به شکل جدی خواهان جدب هالند هستند و طبق ادعای بیلد، فعلا شانس رئال بیشتر است و دو تیم شهر منچستر نیز بزرگترین رقبای باشگاه مادریدی خواهند بود.
هر باشگاهی هالند را جذب کند، علاوه بر پرداخت 75 میلیون یورو، باید مبلغی هنگفت به عنوان کمیسیون نیز به مینو رایولا ایجنت بازیکن پرداخت کند. در واقع رقم تمام شده بسیار بیشتر از 75 میلیون یورو خواهد بود.
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها