به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۳۱۲۶۹۴

وضعیت قرمز در صنعت نفت آبادان

گروه ورزشی: شاگردان علیرضا منصوریان در اعتراض به مشکلات مالی قصد داشتند تمرین خود را تعطیل کنند.
وضعیت قرمز در صنعت نفت آبادان
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی ۱۱ مسابقه اخیرش در لیگ برتر را پشت سر گذاشته که هنوز حمایتی از سوی مسؤولان استان خوزستان و شهر آبادان نداشته و بخاطر همین اتفاقات، بازیکنانش از نظر روحی دچار مشکل شده و نسبت به وضعیت موجود اعتراض کرده‌اند.
بازیکنان صنعت نفت آبادان دیروز و ۲۴ ساعت پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان قصد داشتند تمرین خود را تعطیل کرده و اعتصاب کنند، اما با دخالت علیرضا منصوریان و صحبت وی با بازیکنان این اتفاق نیفتاد و آنها روز گذشته به تمرین پرداختند و امروز هم استراحت کردند.
بازیکنان صنعت نفت نسبت به اینکه شورای تامین شهر آبادان کمک مالی به آنها انجام نداده و توجهی به دستور استاندار خوزستان مبنی بر کمک ۳۰ میلیارد تومانی را بی‌توجه گذاشته، گلایه‌مند شده‌اند و به همین دلیل پس از دو هفته اعتراض، دیروز قصد اعتصاب در تمرین را داشتند.
از سوی دیگر شرکت پالایش پخش نفت قرار بود مبلغی به‌عنوان قرض به باشگاه صنعت نفت بدهد که این اتفاق نیاز به دریافت تاییدیه از شورای تامین آبادان داشت؛ به همین منظور یک ماه قبل مدیران باشگاه صنعت نفت به همراه منصوریان نزد استاندار خوزستان رفته و موافقت وی برای تخصیص این مبلغ را گرفته بودند، اما شورای تامین آبادان با چنین موضوعی مخالفت کرده است.
بازیکنان صنعت نفت آبادان به دلیل بی‌توجهی مدیران این شهر قصد داشتند قبل از دو دیدار اخیرشان مقابل شهرخودرو و فولاد خوزستان اعتصاب کنند که کادر فنی تیم مانع از این کار شده ولی روز گذشته بازیکنان گلایه شدیدتری نسبت به وضعیت خود داشته‌اند و عنوان کردند دیگر نمی‌توانند در این شرایط کار کنند.
همچنین باشگاه صنعت نفت آبادان که چندی پیش ۱۰ میلیارد تومان از منطقه آزاد اروند دریافت کرد و مطالبات گذشته‌اش را پرداخت نمود، تقاضای ۱۰ میلیارد تومان دیگر از منطقه آزاد داشته تا بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند که این اتفاق هم هنوز نیفتاده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها