به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۳۱۲۷۱۲

لیست فروش PSG برای فصل زمستان فاش شد

گروه ورزشی: پاری سن ژرمن قصد دارد با فروش چند بازیکن در فصل زمستان، کسری بودجه خود را تامین کند.
لیست فروش PSG برای فصل زمستان فاش شد
 پاری سن ژرمن تمام ذهن خود را روی تمدید قرارداد کیلیان امباپه متمرکز کرده، اما این تیم فرانسوی برای کاهش کسری بودجه باید حدود 100 میلیون یورو در دو بازار بعدی فروش هم داشته باشد و نشریه اکیپ لیست فروش پاری سن ژرمن را منتشر کرده است.
رافینیا در حال حاضر محتمل ترین گزینه برای جدایی است. این هافبم برزیلی که تنها 221 دقیقه در این فصل برای پاری سن ژرمن بازی کرده است، می تواند تا 30 ژوئن 2022 و به صورت قرضی راهی سوسیداد شود. مذاکرات بین دو باشگاه پیش رفته و ممکن است به زودی پروسه حضور رافینیا به صورت قرضی در سن سباستین نهایی شود.
 

 
کسب 50 میلیون درآمد
 
نامزدهای دیگر جدایی از پاری سن ژرمن تیلو کهرر و دیالو نام دارند. آنها می توانند در صورت جدایی حدود 50 میلیون یورو به حساب باشگاه واریز کنند و سایت ترنسفر مارکت ارزش هر کدام از آنها را 25 میلیون یورو برآورده کرده است.
فروش یولیان دراکسلر با 20 میلیون و کورزاوا با 9 میلیون برنامه بعدی پاری سن ژرمن بوده و باشگاه مایل به فروش آنها است. با این حال مشکل این است که هر دو بازیکن تا سال 2024 قرارداد داشته و تمایلی هم به جدایی ندارد، پس به همین دلیل فروش آنها کمی پیچیده تر است. اما رخ دادن این اتفاق به پاری سن ژرمن کمک می کند تا این کسری بودجه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
با حضور کیلور ناواس و جیانلوئیجی دوناروما، جایی برای سرخیو ریکو در ترکیب وجود ندارد و نام این دروازه بان نیز در لیست فروش قرار گرفته است. همچنین مائورو ایکاردی نیز ممکن است از پاری سن ژرمن جدا شود و علیرغم پیچیدگی شرایط او در پاریس، رخ دادن این اتفاق غیرممکن نیست.
 
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها