به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۳۱۲۷۱۶

چرا مراکز واکسیناسیون شلوغ شد؟

چرا مراکز واکسیناسیون شلوغ شد؟
گروه جامعه:سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به شلوغی مراکز واکسیناسیون، دلیل این شلوغی را مراجعه افراد برای تزریق دُز سوم عنوان کرد.مهندس محمد هاشمی اظهار داشت: مجوز تزریق دُز سوم واکسن کرونا به افراد بالاتر از ۱۸ سال در کشور صادر شده و شاهد استقبال گسترده مردم فهیم ایران از واکسیناسیون هستیم.
 
وی افزود: ورود سویه جدید اُمیکرون و نگرانی‌ها، موجب افزایش مراجعات به پایگاه‌های واکسیناسیون شده و برنامه وزارت بهداشت، گسترش مراکز و ایستگاه‌های تزریق واکسن در کشور برای تقویت پوشش واکسیناسیون است.

وی گفت: خوشبختانه با استقبال گسترده مردم، رکورد تزریق روزانه حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در کشور به دست آمد اما با کاهش مراجعات برای تزریق واکسن، تعداد پایگاه‌ها به حدود یک هزار و ۱۶ مرکز و ایستگاه‌های واکسیناسیون به حدود ۵ هزار و ۳۰ ایستگاه کاهش یافت، اما با توجه به استقبال مناسب مردم و با دستور وزیر بهداشت، تعداد مراکز و ایستگاه‌های واکسیناسیون به زودی افزایش می‌یابد تا دیگر کمتر شاهد انتظار مردم در صف برای تزریق واکسن کرونا باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها