به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۳۱۲۷۵۹

قایدی فیکس باشد شباب الاهلی حتما می برد

گروه ورزشی: شباب الاهلی روز گذشه در هفته یازدهم لیگ برتر امارات با گل احمد نورالهی از سد الظفره گذشت و 20 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به الوحده از رده سوم جدول تکان نخورد.
قایدی فیکس باشد شباب الاهلی حتما می برد
 مهدی قایدی در این بازی در ترکیب ثابت شباب الاهلی به میدان آمد و این بار بر خلاف دو بازی در جام حذفی در برابر عجمان و الظفره در دقایق پایانی بازی تعویض نشد و تا سوت پایان بازی از سوی داور در زمین بود. مهدی قایدی هفته ها بود که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان می شد که این سبب انتقاد تماشاگران شباب الاهلی از مهدی علی سرمربی تیم شد تا جایی که او تصمیم گرفت به بهانه بازی های جام حذفی و بازی در برابر عجمان به مهدی قایدی ازابتدای مسابقه میدان دهد. این حضور با برد دو بر یک شباب الاهلی همراه شد. در مسابقه ای که مهدی قایدی روی گل دوم تاثیر داشت. این اتفاق در بازی با الظفره در جام حذفی تکرار شد و این بار مهدی قایدی با پنالتی ای که در مسابقه گرفت موجب پیروزی یک بر صفر شباب الاهلی شد و این نمایش ها موجب شد تا روز گذشته هم مهدی قایدی به عنوان یکی از بازیکنان اصلی مهدی علی در بازی لیگ برتر امارات در برابر الظفره از ابتدا وارد میدان شود و در نهایت با گل احمد نورالهی در کنار همه هم تیم های این پیروزی را جشن گرفت. 
مهدی قایدی فیکس باشد شباب الاهلی بازی های خود را با پیروزی پشت سر می گذارد. این نکته ای است که به مهدی علی سرمربی شباب الاهلی در هفته های اخیر ثابت شد و به نظر می رسد با این اتفاقات حضور مهدی قایدی در ترکیب ثابت تیم تثبیت شد و او در هفته های پیش رو هم به عنوان یکی از بازیکنان اصلی این تیم وارد میدان خواهد شد. 
نکته جالب در مورد شباب الاهلی بردهای اقتصادی این تیم است. شباب الاهلی در 11 بازی 12 گل زده و در بین 6 تیم بالای جدول کمترین گل زده را دارد. شاید به همین بهانه باشگاه توماس آقای گل لیگ برتر نروژ و فدریکو کارتابیا هافبک آرژانتینی را بخدمت گرفت.

برچسب ها: مهدی قائدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها