به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۳۱۲۸۶۶

استقلالی‌ها منتظر اخبار امیدوار کننده از AFC

استقلالی‌ها منتظر اخبار امیدوار کننده از AFC
گروه ورزشی: عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید مدیران این باشگاه در خصوص رفع مشکلات موجود برای کسب مجوز حرفه‌ای از سوی AFC هیچ قصوری نکرده‌اند.به گزارش ایسنا، محمد مومنی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال  درباره چالش‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که باعث شده است که این دو باشگاه در آستانه حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرند و درباره مهلت سرخابی‌ها در خصوص ارسال دفاعیات لازم به AFC، اظهار کرد: باشگاه استقلال و مدیریت آن، تمام تلاش خود را انجام داده که موانع موجود را برطرف کند. اعتقاد من این است که باشگاه استقلال وظیفه خود را به طور کامل انجام داده و نکات مد نظر کمیته استیناف را به طور کامل پیگیری کرده است. مدیریت جدید باشگاه استقلال در طول حضور خود، تمام تلاش خود را به کار گرفت تا در حد بضاعت خود، حتی بیشتر از آن بتواند با چالش‌های این مساله مواجه شد و در رفع آن قدم بردارد.
 
او ادامه داد: همانطور که می‌دانید، خیلی‌ها در مدیریت باشگاه بوده‌اند و هر کسی به فراخور دانش خود، فعالیت‌های منحصر به فردی داشته است. به کسی هم نمی‌توان خرده گرفت چون توان هر مدیری در آن دوره در همان حد بوده است. مساله من بیشتر در خصوص مدیران بالادستی است و آن‌ها باید پیگیری‌های لازم را انجام بدهند که این مدیرانی که در باشگاه بودند چقدر موفق بوده‌اند تا مشخص شود این لقمه گلوگیری که برای باشگاه دردسرساز شده است، طی چه فرایندی برای باشگاه چالش آفریده است. ما در حد توان خود کارهای لازم را انجام دادیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتی خارج از حیطه اختیارات باشگاه برای صدور مجوز حرفه‌ای موانعی را ایجاد کرده است؟ خاطرنشان کرد:‌ من از آن مساله اطلاعی ندارم و از موانع خارج از چارچوب که در این مسیر تعیین شده، نمی‌توانم صحبت کنم اما خواسته‌های لازم  را برآورده کردیم و خواستیم این اتفاق بد در زمان مدیریتی حال حاضر باشگاه رخ ندهد و باید بگویم ما هیچ قصوری نکردیم. درباره اینکه چه اتفاقاتی دیگری خارج از چارچوب رخ داده  است، نمی‌توانم قضاوت کنم.

مومنی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه باشگاه استقلال تمام خواسته‌های موجود را برآورده کرده است، امکان بروز اتفاقات خوب در ساعات آینده وجود دارد؟‌ گفت:‌ من تشخیص دهنده این ماجرا نیستم که چه برنامه‌هایی در آینده عنوان شده است. باید ببینیم مجموعه فوتبال این چالش‌ها مرتفع می‌کند یا خیر اما باشگاه استقلال انتظارات را برآورده کرده است.

او درباره وضعیت و عملکرد آبی‌پوشان پایتخت در رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ وضعیت تیم رو به رشد است. بازیکنان استقلال می‌توانند بهتر از این‌ها باشند. اعتماد به نفس خوبی در تیم شکل گرفته است و با تمرکز بیشتری تمرینات پیگری می‌شود. این اتفاقات نویددهنده عملکرد زیباتری از استقلال خواهد بود. گلزنی ژستد در بازی مقابل شهرخودرو شرایط را بهتر کرده است و این مساله، وضعیت تیم را منسجم‌تر نشان خواهد داد. مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم باید کمک‌حال همدیگر باشند تا حاشیه‌ای در استقلال پیش نیاید و با تمرکز بتوانیم بازی‌های پیش‌ رو را یکی پس از دیگری پیروز شویم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره مشکلات زمین تمرین آبی‌پوشان پایتخت و برنامه مدیران باشگاه برای بهبود بخشیدن به این مساله اظهار کرد: ما داریم روی کمپ حجازی کار می‌کنیم و می‌خواهیم آن را به بهره‌برداری برسانیم. با توجه به فصل زمستان و امکانات سخت‌افزاری موجود در کل کشور، در خصوص زمین‌تمرین مقداری مشکل داریم و این مسال تیم را مقداری دچار چالش می‌کند. ما در خصوص این مشکل در کمپ حجازی قرار است تدابیری مد نظر بدهیم  تا در آینده هیچ مشکلی از این بابت نداشته باشیم.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها