به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۳۱۳۰۰۲

برای پرسپولیسی‌ها از مجید صدری حمایت می‌کنند

گروه ورزشی: تکلیف مدیریت پرسپولیس هنوز روشن نشده است و وزارت ورزش به‌زودی باید در این مورد تصمیم بگیرد.
برای پرسپولیسی‌ها از مجید صدری حمایت می‌کنند
تکلیف مدیریت پرسپولیس هنوز روشن نشده است و وزارت ورزش به‌زودی باید در این مورد تصمیم بگیرد. در این مدت اسم گزینه‌های زیادی برای مدیریت پرسپولیس مطرح بوده، اما معمولا این اسامی با واکنش‌های انتقادی هواداران همراه شده است. در نتیجه مسئله تعیین مدیرعامل برای پرسپولیس هر روز پیچیده‌تر شده و دست‌کم تا زمان تنظیم این مطلب روشن نیست چه‌کسی به این منظور انتخاب خواهد شد.
در چنین فضایی، برخی بازیکنان و مربیان پرسپولیس با انتشار استوری‌های هماهنگ از مجید صدری حمایت کرده‌اند و به وضوح خواهان ادامه مدیریت او در پرسپولیس شده‌اند. صدری هم‌اکنون سرپرست موقت باشگاه است و قبلا هم یک‌بار هیأت‌مدیره از او برای مدیرعاملی حمایت کرده بود. با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد حمایت بازیکنان و مربیان از صدری باعث افزایش شانس او برای مدیریت در پرسپولیس شود.

اینکه آیا این قبیل سوگیری‌های آشکار از سوی بازیکنان و مربیان در قبال مسائل مدیریتی در فوتبال حرفه‌ای مرسوم هست یا نه، بحث خاص خودش را می‌طلبد. به هر حال خیلی‌ها بر این باورند که بازیکن باید کارش را انجام بدهد و به حوزه‌های نامربوط سرک نکشد. از این ابهام که بگذریم، حمایت پرسپولیسی‌ها از صدری چندان هم دور از انتظار نبود؛ چرا که مثلا در شرایطی که یحیی گل‌محمدی تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد داشت، همین آقای صدری قرارداد او را (احتمالا با رقمی بالا) تا 3 سال دیگر تمدید کرد.
بنابراین طبیعی است که سرمربی سرخ‌ها رأی به ادامه حضور آقای سرپرست بدهد. با این حال نکته مهم این است که سرخ‌ها با حرکت امروزشان، حق اعتراض احتمالی در بزنگاه‌های بعدی را از خودشان سلب می‌کنند. اگر فردا بار دیگر شاهد غرولند در مورد کمبودهای باشگاه، تأخیر در پرداخت مطالبات، کاستی امکانات یا هر چیز دیگری باشیم، حتما به دوستان پرسپولیسی یادآوری خواهیم کرد که: «خودتان اینطور خواستید، پس با شرایط کنار بیایید!»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها