به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۳۱۳۰۰۵
با تصمیم کادر فنی؛

آزادکاران عنواندار به خط شدند؛ یزدانی دعوت نشد

گروه ورزشی: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با دعوت از برخی نفرات عنوان‌دار به اردوی آماده سازی از امروز رسماً برنامه‌های خود را برای رویدادهای پیش رو آغاز می‌کند.
آزادکاران عنواندار به خط شدند؛ یزدانی دعوت نشد
نخستین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اواخر ماه جاری با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور استارت می‌خورد. مسابقاتی که قرار است طی روزهای ۲۳ و ۲۴ دی ماه به میزبانی شهر گرگان استان گلستان برگزار شود و مدعیان سراسر کشور هم برای ورود به چرخه انتخابی و رسیدن به دوبنده تیم ملی نگاه ویژه ای به آن دارند.
طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد مدال آوران رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ از حضور در مرحله اول و دوم چرخه انتخابی معاف هستند و این فرصتی است برای دیگر مدعیان تا در ابتدای مسیر فرایند انتخابی، توان و شایستگی خود را به رخ کادر فنی بکشند.
در همین راستا کادر فنی در نظر دارد قبل از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور، یک اردوی آماده سازی را نیز برای برخی از آزادکاران برپا کند که این تمرینات از امروز (۷ دی ماه) در محل خانه کشتی شهید صدرزاده آغاز خواهد شد. بر این اساس ۶ آزادکار عنواندار به این اردو دعوت شدند که باید به مدت ۱۰ روز زیر نظر پژمان درستکار، سرمربی و احسان امینی و بهنام احسان پور به عنوان مربی تیم ملی به تمرین بپردازند.
علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، محمد نخودی در ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم پور در ۹۲ کیلوگرم، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، آزادکارانی هستند که باید تمرینات خود را از امروز در خانه کشتی تهران استارت بزنند.
البته با تصمیم کادر فنی با توجه به اینکه امیرمحمد یزدانی (دارنده مدال نقره جهانی نروژ) قصد تغییر وزن دارد، به این اردو دعوت نشده است.
برچسب ها: کشتی آزاد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها