به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۳۱۳۰۵۹

افزایش حقوق یا کاهش قیمت کالاها؟

افزایش حقوق یا کاهش قیمت کالاها؟
گروه اقتصادی: نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر برای دولت سخت است که حقوق کارکنان دولت را به شکل قابل توجه افزایش دهد باید تدبیری بیندیشد که قیمت اجناس مختلف ثابت بماند یا روند کاهشی به خود بگیرد.
 
به گزارش ایسنا، رحمت‌الله فیروزی  درباره پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱، اظهار کرد: این افزایش حقوق هیچ تناسبی با نرخ تورم ندارد، اما باید توجه داشته باشیم که هر گونه افزایش حقوق، تورم را افزایش می‌دهد. آن چیزی که اهمیت دارد و دولت باید به آن توجه کند این است که تدبیری اندیشیده شود که معیشت و سطح زندگی مردم ارتقا یابد.

وی افزود: البته با توجه به افزایش روزافزون قیمت کالاها به هر حال باید میزان حقوق کارکنان دولت افزایش پیدا کند، چراکه نمی‌توان توقع داشت قیمت اجناس مختلف روند افزایشی به خود بگیرد، اما حقوق کارمندان ثابت بماند.
نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی، گفت: بنابراین اگر برای دولت سخت است که حقوق کارکنان دولت را به شکل قابل توجه افزایش دهد باید تدبیری بیندیشد که قیمت اجناس مختلف ثابت بماند یا روند کاهشی به خود بگیرد.فیروزی تصریح کرد: اقشار آسیب‌پذیر جامعه باید حمایت شوند و بسته‌های حمایتی دریافت کنند و برای حل مشکلات اقتصادی، دولت باید راه‌حل‌های همه‌جانبه در نظر بگیرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها