به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۳۱۳۰۹۱

اشتباه بزرگ رونالدو؛ یکی از دیگری بدتر!

گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو هنگام ترک یوونتوس اهداف دیگری در سر داشت، اما حالا همه چیز به بدترین شکل برای او پیش می رود.
اشتباه بزرگ رونالدو؛ یکی از دیگری بدتر!
کریستیانو رونالدو در تابستان امسال یوونتوس را ترک کرد و دلیل تصمیم ناگهانی ستاره پرتغالی نیز این بود که او متوجه شد باشگاه در یک آشفتگی کامل به سر می برد. البته به نظر می رسد حق با رونالدو بود، زیرا فصل گذشته بیانکونری به دشواری در رده چهارم جدول سری آ قرار گرفته و فقط به دلیل تساوی غیرمنتظره ناپولی مقابل ورونا در هفته پایانی موفق شد جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.
 
در دوران سه ساله حضور رونالدو در تورین، یوونتوس فقط در یک بازی حذفی در لیگ قهرمانان پیروز شده و سه فصل متوالی به شکل تحقیرآمیزی توسط تیم هایی درجه دو مانند آژاکس، لیون و پورتو حذف شد.
 
 
از نظر ورزشی و مالی، یوونتوس در چند سال گذشته به شکل وحشتناکی اداره شده بود. عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات آنها بسیار ضعیف بوده و منجر به ساخت یک تیم غیر استاندارد شده است. بیانکونری چهار بار در چهار فصل گذشته سرمربی خود را تغییر داده اند و آندره‌آ پیرلوی جوان در ابتدای فصل جای خود را به مکس آلگری داد.
 
اما به نظر می رسد سبک فوتبال و فلسفه آلگری قدیمی شده و او نیز دردی از یوونتوس دوا نکرده است. این باشگاه همچنین برای جبران بدهی های خود نیاز به تزریق سرمایه 400 میلیون یورویی از شرکت اکسور دارد و شرایط اصلا مساعد نیست.
 
پس اگرچه خود رونالدو نیز یکی از دلایل افول یوونتوس بود، اما او فرار را به قرار ترجیح داده و بعد از 13 سال دوباره راهی لیگ برتر شد. اما مشکل اینجاست که رونالدو به باشگاهی پیوسته که شرایطش به اندازه یوونتوس وخیم است. منچستریونایتد هیچ امیدی به ورود چالش قهرمانی در لیگ برتر ندارد و در واقع هدف آنها برای این فصل تنها کسب سهمیه لیگ قهرمانان است که این نیز این کار ساده ای به نظر نمی رسد.
 

 
یونایتد با هفت امتیاز کمتر از تیم چهار جدول در رده هفتم قرار گرفته و اگرچه آنها دو بازی معوقه در پیش دارند، اما تصور اینکه منچستریونایتد فصل را بالاتر از تاتنهام به رهبری آنتونیو کونته و حتی آرسنال آماده روزهای اخیر به پایان برساند، دشوار است. از نظر انفرادی، رونالدو از زمان بازگشت به منچستر به روند گلزنی خود ادامه داده و در 19 مسابقه 13 گل به ثمر رسانده است، اما حتی این کارنامه نیز برای فتح هیچ جامی در این فصل کافی نیست. رونالدو خودش هم این مسئله را به خوبی می‌داند و به همین دلیل در هفته‌های اخیر رفتاری توام با ناامیدی داشته است.
 
زبان بدن و رفتار رونالدو در جریان تساوی 1-1 مقابل نیوکاسل در روز دوشنبه در خور این بازیکن افسانه ای نبود. او بسیار ناراحت و مستاصل بوده و خوش شانس بود که پس از خطای شدید روی رایان فریزر اخراج نشد. همچنین هنگام اتمام مسابقه، او بدون توجه به تشویق هواداران منچستریونایتد در سنت جیمزز پارک مستقیما راهی تونل و رختکن شد.
 
رونالدو در ماه فوریه 37 ساله می شود؛ او آخرین سال های  دوران ورزشی خود را در باشگاه هایی هدر داده که فاصله زیادی با جمع بزرگان دارند. رونالدو در تابستان فکر می کرد که اوضاع در منچستریونایتد متفاوت از یوونتوس است، اما حالا متوجه شده که سخت در اشتباه بوده است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها