به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۳۱۳۱۱۳

توصیه جالب رونالدینیو به امباپه؛ همین‌جا بمان

گروه ورزشی: رونالدینیو، ستاره برزیلی و سابق پاری سن ژرمن معتقد است ماندن در این باشگاه به سود کیلیان امباپه خواهد بود.
توصیه جالب رونالدینیو به امباپه؛ همین‌جا بمان
 تنها شش ماه تا پایان قرارداد فعلی کیلیان امباپه با باشگاه پاری سن ژرمن باقی مانده و مذاکرات بر سر تمدید قرارداد هنوز پیشرفت چندانی نکرده است. رئال مادرید که در تابستان سال گذشته تا آستانه جذب کیلیان امباپه پیش رفت، همچنان خواهان خرید این بازیکن بوده و احتمالا مقصد بعدی او در تابستان 2022 خواهد بود. حالا رونالدو، ستاره سابق و برزیلی که بین سال های 2001 تا 2003 در پاری سن ژرمن بازی کرد، معتقد است همین باشگاه فرانسوی بهترین محل برای پیشرفت و موفقیت کیلیان امباپه خواهد بود.
 

 
رونالدینیو گفت: "همه بازیکنان جهان می خواهند در پاری سن بازی کنند. در حال حاضر بهترین های جهان در این باشگاه حضور دارند، بنابراین آنها بهترین باشگاه جهان هستند. بنابراین من تصور می کنم که کیلیان امباپه برای مدت طولانی اینجا خواهد بود. 
شانس امباپه برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در پاری سن ژرمن؟ امروز پاری سن ژرمن یک معیار و مرجع جهانی محسوب می شود و حضور در این تیم برای امباپه عالی خواهد بود. او اگرچه هنوز خیلی جوان است، اما تا همین‌جا نیز به افتخارات زیادی دست یافته است. من فکر می کنم لیگ قهرمانان تنها جامی است که امباپه فتح نکرده و اگر او این عنوان را با پاری سن ژرمن به دست آورد که فوق العاده خواهد بود. همه تصور می‌کنند پاری سن ژرمن با ترکیب فعلی شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان دارد."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها