به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۳۱۳۱۹۶

‌می‌دانید «پیراهن تیم ملی» یعنی چه؟

گروه ورزشی: طی چند روز گذشته حاشیه‌هایی برای محمدحسین کنعانی‌زادگان به وجود آمده که بار دیگر این بازیکن را به سوژه اصلی شبکه‌های اجتماعی و محافل فوتبالی تبدیل کرده است.
‌می‌دانید «پیراهن تیم ملی» یعنی چه؟
طی چند روز گذشته حاشیه‌هایی برای محمدحسین کنعانی‌زادگان به وجود آمده که بار دیگر این بازیکن را به سوژه اصلی شبکه‌های اجتماعی و محافل فوتبالی تبدیل کرده است. داستان این است که یک فایل صوتی منتسب به این مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در فضای مجازی دست به دست می‌شود که او در آن ظاهرا در حال فیکس کردن یک قرار غیراخلاقی، آن هم در حاشیه اردوی تیم ملی است. انتشار این فایل باعث ایجاد صف‌بندی‌هایی شده است؛ برخی رفتار کنعانی را به‌شدت محکوم کرده و حتی خواهان حذف او از تیم ملی هستند، برخی اما این موضوع را به زندگی شخصی بازیکن مربوط می‌دانند. در این میان گروهی از پیشکسوتان هم در مورد موضوع اظهارنظر کرده‌اند. به عنوان مثال خداداد عزیزی گفته: «کنعانی اشتباه کرده، اما نباید نابودش کرد.»
مطلقا به کم‌وکیف ماجرا کاری نداریم و قصدمان هم قضاوت نیست. فقط آرزو می‌کنیم بازیکنان محترم حاضر در تیم ملی، حداقل حرمت تیم اول ایران را نگه دارند و یادشان بماند چه پیراهن باارزشی را بر تن دارند. متاسفانه کنعانی نخستین نفری نیست که در سطح نخست فوتبال ایران مرتکب چنین رفتارهایی می‌شود. حتی سابقه حرفه‌ای شخص او هم خالی از نکات منفی دیگر نیست. همین چند ماه پیش بود که ویدئوی آزاردهنده‌ای از فحاشی این بازیکن به هواداران تیم رقیب منتشر شد.
مجموعه این مسائل نشان می‌دهد برخی فوتبالیست‌های ایرانی ظرفیت رسیدن به شهرت و جهش جایگاه ناشی از آن را ندارند و نمی‌توانند به آسانی با این وضعیت کنار بیایند. هیچ آدمی عاری از خطا و اشتباه نیست، اما وقتی به عنوان بازیکن تیم ملی زیر پرچم این کشور به میدان رفتی، باید مراقب خیلی از مسائل باشی. این قبیل اشتباهات از سوی افراد معمولی شاید قابل اغماض‌تر باشد، اما وقتی بازیکن تیم ملی در چنین تله‌ای گیر می‌کند، یعنی کلا راه را غلط رفته و متوجه جایگاه و مسوولیتش نیست. گاهی فقط باید گفت: حیف این پیراهن!
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها