به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۳۱۳۲۰۸

بازداشت آن زن زیبنده روحانیت نیست

بازداشت آن زن زیبنده روحانیت  نیست
گروه سیاسی: مهدی نصیری، مدیر مسئول سابق کیهان در کانال تلگرامی خود در واکنش به بازداشت یک زن در قم نوشت: بازداشت سریع یک خانم در قم به دلیل نزاع با یک روحانی که او آغازگر آن نبوده، زیبنده حوزه و روحانیت حاکم نیست.‌
خبرگزاری حوزه گزارش کرده خانمی که با یک روحانی در قم بر سر مساله حجاب درگیر شده، بازداشت و پرونده قضایی تشکیل شده است. زن هتاک به لباس روحانیت بازداشت شد.
لازم به ذکر است پیش از آن که خانم مزبور با برداشتن عمامه فرد روحانی قانون شکنی کرده باشد، این روحانی بر خلاف موازین شرعی اقدام به امر به معروفی کرده که وظیفه اش نبوده، چه آن که وجوب این فریضه مشروط به احتمال تاثیر و پذیرش در طرف مقابل است و در موردی که نه تنها تاثیری مشاهده نمی شود بلکه با واکنش خشمگینانه و درگیری مواجه می شود، حتما آمر به معروف خلاف شرع مرتکب شده است و بدتر آن که گفته می شود پس از آن که روحانی با عصای خود بر سر خانم کوبیده این درگیری رخ داده است.با این وجود به نظر می رسد باید پیش از بازداشت و تشکیل پرونده برای خانم، روحانی ضارب مورد بازخواست و توبیخ قانون قرار بگیرد.قدرت نمایی با اقدام سریع در این ماجرا علیه خانمی که آغازگر این معرکه نبوده و روحانی مزبور خلاف شرع و قانون مرتکب شده، زیبنده قم و روحانیت و حوزه نیست.مردمی که از سکوت غالب روحانیت و حوزه ها در قبال مشکلات و مصائبی که از ناحیه حکمرانی به نام دین و روحانیت بر آنها و جامعه می رود، به شدت گله مند و بلکه عصبانی هستند وقتی با این خبر خبرگزاری حوزه مواجه شوند، بدون شک بر عصبانیتشان افزوده خواهد شد.


 
مرجع : خبرآنلاین

عاصی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۱:۰۴
کاش با همان سرعتی که زن درگیر با آخوند قمی شناسایی شد عامران اسید پاشی به زنان هم شناسایی میشدن چرا تواین مماکت اینقدر تبعیض وجود داره ؟؟؟؟؟ (380870)
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۱:۱۲
خاک بر سرمان (380871)
علمی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۱:۵۷
خداوند این روحانیت را به راه راست هدایت کند.آنها امروز در جامعه که قدرت کسب کرده اند نفس کش می طلبند. آنها ماهیت اصلی خودشان را به خوبی نشان داده اند. (380873)
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۵:۵۹
اتفاقاً این کار دقیقاً همان چیزی است که از این آقایان انتظار می رفت: نشاندن مظلوم به جای ظالم. (380884)
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۷:۳۱
روحانیت ایران جامعه ایران را از دین گریزان کرده . نگاهی به به رفتار جوانان بیاندازید (380892)
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۷:۳۲
روحانیت ایرانی بیش از همه مردم این سیاره نیاز به امر به معروف دارد (380893)
حمید
Poland
۱۴۰۰/۱۰/۰۹ ۱۰:۴۱
بخدا قسم ... (380929)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها