به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۳۱۳۲۱۰

ماشین گلزنی نروژی از قایدی خوراک می‌خواهد

گروه ورزشی: تیم شباب الاهلی که احمد نورالهی و مهدی قایدی را در اختیار دارد با وجود حضور در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر امارات در فاز تهاجمی عملکرد قابل دفاعی نداشته است.
ماشین گلزنی نروژی از قایدی خوراک می‌خواهد
این تیم در 11 مسابقه 12 گل زده و در بین 6 تیم بالای جدول کمترین گل زده را داشته است در حالی که تیم های اول و دوم یعنی العین و الوحده به ترتیب 26 و 21 گل زده اند. به همین بهانه مهدی علی به حضور توماس اولسن آقای گل لیگ برتر نروژ که مهاجم باتجربه ای بشمار می رود در تیمش رای داده است. مهاجمی که برای حضور در شباب الاهلی در بازی های باقی مانده 600 هزار یورو دستمزد دریافت خواهد کرد و در صورتی که حضورش در ترکیب تیم با نمایش خوب همراه باشد این قرارداد در ابتدای فصل آینده تمدید خواهد شد. 
 
آیا با حضور این بازیکن در شباب الاهلی تاثیر گذاری مهدی قایدی در تیم مهدی علی را کمرنگ تر خواهد شد؟ برخی پیش بینی کرده اند توماس اولسن به این بهانه به خدمت گرفته شده تا جور مهدی قایدی را در خط حمله را بکشد و تعداد گل های تیم شباب الاهلی را بالاتر ببرد. 
 
اما برنامه مهدی علی برای شباب الاهلی استفاده همزمان از این دو بازیکن در خط حمله است. توماس اولسن به عنوان مهاجم نوک یا همان سانتر فوروارد و مهدی قایدی به عنوان مهاجم در سایه یا مهاجم مکمل. مهدی علی بر این باور است مهدی قایدی از آنجایی که از عقب به فضا می زند می تواند پاسور خوبی برای توماس اولسن باشد. به خصوص که به خوبی می داند مهدی قایدی در روزهای حضور در استقلال در یک فصل پاسور خوبی بوده است و بیشتر گل های شیخ دیاباته روی پاس او به ثمر رسید. 
 

توماس اولسن مهاجم جدید تیم شباب الاهلی وارد دوبی شد و مورد استقبال هم تیمی هایش از جمله احمد نورالهی و مهدی قایدی قرار گرفت.
 
مهدی قایدی سه بازی است که به بازیکن ثابت تیم شباب الاهلی تبدیل شده که در هر سه بازی این تیم برنده شد و مهدی علی تصمیم گرفته در ادامه مسیر هم به این بازیکن در کنار توماس اولسن بازی دهد. مهاجمی که وارد دوبی شده و به زودی تمرینات آماده سازی خود را با شباب الاهلی آغاز خواهد کرد. به واقع ماموریت مهدی قایدی در تیم شباب الاهلی تغییر کرده است؛ خلق موقعیت گل برای توماس اولسن. البته هیچ مربی ای از جمله مهدی علی؛ مهدی قایدی را از گلزنی منع نمی کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها