به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۳۱۳۳۴۵

دیدار روحانی با رهبری دیداری معمولی بود

دیدار روحانی با رهبری دیداری معمولی بود
گروه سیاسی: عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: دیدار «حسن روحانی» با رهبر معظم انقلاب به درخواست رئیس‌جمهور سابق و با پیگیری‌های مکرر ایشان انجام شد.
 مهدی فضائلی  در رابطه با دیدار اخیر رهبر انقلاب با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق کشور، گفت: مقام معظم رهبری همواره دیدارهای متنوع و متعددی با افراد داشته‌ و دارند. بعضی از این دیدارها، دیدارهای کاری با دولتمردان و فرماندهان نظامی کشور است و در دوره مسئولیت شان و برخی دیگر با دولتمردان سابق یا حتی غیردولتمردان.
 وی، افزود: به جز  ایام شیوع کرونا، دیدارهای رهبر انقلاب با افراد مختلف با شئون، سلایق و جایگاه‌های مختلف همواره ادامه داشته است. بنابراین، دیدار دولتمردان سابق با مقام معظم رهبری یک امر مسبوق به سابقه‌ای است و بحث جدیدی نیست.  نکته دیگر این است که این دیدار به درخواست آقای روحانی و با پیگیری‌های مکرر ایشان انجام شد که البته جنبه کاری هم نداشت و به عبارتی نوعی تجدید دیدار بود.
 فضائلی گفت: بحث‌هایی هم که مطرح شده بحث‌های روز نبودند و در مجموع می‌توان گفت دیداری معمولی بوده است.
 گفتنی است پیش از این، خبری مبنی بر دیدار رئیس دولت تدبیر و امید با مقام معظم رهبری در رسانه‌ها منتشر شده بود.


 
برچسب ها: حسن روحانی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها