به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۳۱۳۳۷۸

چه بلایی سر قهرمان اروپا آمده است؟

گروه ورزشی: چلسی در هفته های اخیر دچار افت محسوسی شده و دیگر شانس چندانی برای فتح لیگ برتر ندارد.
چه بلایی سر قهرمان اروپا آمده است؟
 آبی های لندن در شرایطی که با گل روملو لوکاکو از برایتون پیش افتاده بودند، دروازه خود را برابر دنی ولبک باز شده دیده و به تساوی 1-1 مقابل این تیم رضایت دادند. با توجه به برتری منچسترسیتی برابر برنتفورد، حالا فاصله تیم توماس توخل با صدر جدول به هشت امتیاز افزایش یافته است.
البته شیوع ناگهانی ویروس کرونا در رختکن چلسی و البته مصدومیت های پیاپی بازیکنان این تیم نقش مهمی در از دست رفتن این امتیازات متوالی داشته است. اما آبی های لندن به وضوح با تیم قدرتمند نیم فصل دوم سال گذشته فاصله داشته و بعید است با این روند بتوانند فاصله قابل توجه با منچسترسیتی را جبران کنند. چلسی در هفته های اخیر همچنین صدر جدول لیگ قهرمانان را نیز از دست داده و خوش شانس بودند که علیرغم دوم شدن در گروه، در دور بعدی به لیل برخورد کردند.
چلسی در فصل جاری 11 امتیاز در شرایطی از دست داده که ابتدا از حریف خود پیش افتاده و در نهایت قادر به حفظ برتری خود نبوده است. همچنین شاگردان توماس توخل در پنج بازی اخیر در استادیوم خانگی خود استمفوردبریج به چهار تساوی 1-1 برابر برنلی، منچستریونایتد، اورتون و برایتون دست یافته و فقط یک بار و آنهم به دشواری با نتیجه 2-3 لیدز را شکست دادند. از دست دادن این هشت امتیاز در خانه نقش مهمی در فاصله زیاد این تیم با صدر جدول ایفا کرده است.
 

 

 

 

 

 
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها