به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۳۱۳۴۰۲

این برنامه‌ها را برای گوشی سامسونگ دانلود نکنید

این برنامه‌ها را برای گوشی سامسونگ دانلود نکنید
گروه فناوری: کارشناسان هشدار داده‌اند که دارندگان گوشی‌های هوشمند سامسونگ باید از چندین برنامه در فروشگاه گالکسی که می‌تواند دستگاه‌های‌شان را آلوده کند، اجتناب کنند.تعدادی از برنامه‌های مخرب توسط «مکس وین‌باخ»، پلیس اندروید در فروشگاه گالکسی سامسونگ مشاهده شده است.
 
اگر بخواهید آنها را نصب کنید، برخی از آنها هشدار Google Play Protect را فعال می‌کنند.در عین حال دیگران می‌توانند تلفن شما را با بدافزار آلوده کنند. به گفته پلیس اندروید، این برنامه‌ها می‌توانند «ریسک افزار» یا ابزارهای تبلیغاتی مزاحم را روی گوشی شما قرار بدهند.اگر تبلیغات اسپم زیاد بارگیری شود، آنگاه ابزارهای تبلیغاتی مزاحم می‌توانند منجر به غیرقابل استفاده شدن تلفن شما شوند. «ریسک افزار» می‌تواند حتی بدتر هم باشد و برای سرقت داده‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

گفته می‌شود که برخی از برنامه‌های مخرب شناسایی شده خواستار دسترسی به مخاطبین و گزارش تماس‌های شما هستند. کارشناسان می‌گویند بدافزار موجود در برنامه‌ها می‌تواند مسلح هم  بشود. تاکنون مشخص نیست چند نفر آنها را دانلود کرده‌اند.بنابر این برای ایمن ماندن فقط اپ‌های معتبر را از اپ‌استور و گوگل پلی استور دانلود کنید
برچسب ها: سامسونگ اندروید
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها