به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۳۱۳۴۶
مشکلاتی که در ذهن کی‌روش بود حل شد

قلعه‌نویی:‌ سوتفاهم‌ با کی‌روش برطرف شد

گروه ورزشی: سرمربی استقلال می‌گوید ترجیح می‌دهد صحبت‌هایش با کی‌روش از طرف او مطرح نشود هرچند که ارزیابی‌اش از آن جلسه مثبت است اما نمی‌خواهد صحبت‌های مطرح شده در آن جلسه را او بیان کند.
قلعه‌نویی:‌ سوتفاهم‌ با کی‌روش برطرف شد
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا با اشاره به بازی هفته گذشته تیمش برابر مس کرمان در جام حذفی گفت: من یک بار دیگر صعود مس کرمان را به فینال تبریک می‌گویم اما من فیلم این بازی را دیدم و متوجه شدم که دو پنالتی ما را در بازی با مس نگرفتند اما همان طور که دیدید ما کوچک‌ترین اشاره‌ای به این مسئله نکرده‌ایم. دو پنالتی ما را در دو بازی حساس تاکنون داوران نگرفته‌اند. با این حال باز هم فینال مبارک مسی‌ها باشد.

وی ادامه داد: اما درباره بازی فردا باید بگویم سایپا تیم بابرنامه‌ای است و آن‌ها بسیار سخت‌گیرانه بازی می‌کنند و از مهره‌های بسیار تاثیرگذاری هم برخوردار هستند. ما از بازی جام حذفی تاکنون به اندازه کافی استراحت نکرده‌ایم و به همین دلیل شاید با یک سری تغییرات در بازی فردا حاضر شویم. احتمال دارد 2 تا 3 تغییر در بازی فردا بدهیم تا بازیکنان تازه‌نفس‌مان در این دیدار حاضر شوند.

او در پاسخ به سوالی درباره نشستش با کارلوس کی‌روش اظهار کرد: اجازه دهید اگر خودشان خواستند درباره این نشست صحبت کنند. به هر حال جلسه خوبی بود و سوء تفاهم‌ها برطرف شد. با همدیگر صحبت کردیم و به نظرم فضای خوبی ایجاد شد. مشکلاتی که در ذهن کی‌روش بود حل شد و خود آقای کی‌روش اگر خواستند و یا آقای نبی درباره صحبت‌های داخل این جلسه صحبت می‌کنند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره ماجرای یار کمکی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه این ماجرا در نهایت به کجا انجامید بیان کرد: ما یک نامه قبل از اینکه آقای کی‌روش به برنامه ورزش و مردم برود، زدیم و در آن از بازیکن خارجی گرفتن و زمان آن پرس و جو کردیم. ما می‌خواستیم از همان ابتدا با تیم ملی تعامل خوبی داشته باشیم و یکی از راه‌هایی که دست و پا بسته به مصاف تیم‌های عربی در آسیا نرویم، همین بود که یک یار کمکی بگیریم و با تنها باشگاهی هم که تاکنون در این باره صحبت کرده‌ایم باشگاه استقلال خوزستان است.

قلعه نویی اضافه کرد: به هر حال سایر تیم‌ها را دیدیم که شرایط حساسی در لیگ برتر دارند و یا دچار مشکلاتی هستند. ما باید کسی را جذب کنیم که اول اینکه در تیم ملی نباشد دوم آنکه به اهداف ما بخورد و سوم اینکه باشگاهش هم مشکلی نداشته باشد. به همین دلیل می‌بینیم که جذب بازیکن برای ما بسیار کار سختی است. تاکنون با آقای ویسی صحبت کرده‌ایم و البته یکی، دو نفر دیگر هم از گزینه‌های ما هستند اما اسامی‌شان را تاکنون اعلام نکرده‌ایم و من از اسامی که مطرح می‌شود، تعجب می‌کنم که این اسامی از کجا بیرون آمده‌اند. ما با برخی از تیم‌ها که بازیکنان‌شان را نیاز داریم وقتی می‌خواهیم صحبت کنیم می‌بینیم که مثلا دیروز تیم‌شان شکست خورده است. به هر حال ما تنها تاکنون از ایمان مبعلی اسم برده‌ایم و در حال مذاکره برای حضور او در تیم‌مان هستیم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است تیمش در این فصل به جام قهرمانی دست پیدا کند افزود: اینکه من تاکنون جام به دست آورده‌ام دست خدا بوده است. ما تلاش‌مان را می‌کنیم و نتیجه کار دست خداست. اگر خسرو حیدری به تیم ما بازگردد، بسیاری از مشکلات تاکتیکی ما حل می‌شود. وقتی ما دو تا از بازیکنان اصلی‌مان را از دست دادیم احمد جمشیدیان را گرفتیم اما او مصدوم شد و نتوانست به تیم ما کمک کند. از طرف دیگر می‌بینید که بازیکنی مثل خسرو حیدری 5 بازی با ما بود و ما هر 5 بازی را بردیم. به هر حال این بازیکن فعلا مصدوم شد و اگر به جمع ما اضافه شود، باید ببینیم که شرایطش چگونه است. به همین دلیل ما تنها در حال حاضر به بازی با سایپا فکر می‌کنیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که دلیل مصدومیت بازیکنان جذب شده در استقلال مثل کبه و جمشیدیان آیا ضعف کادر پزشکی این تیم است، گفت: من جا دارد از کادر پزشکی تیم‌مان تشکر کنم. آن‌ها از بهترین‌های آسیا هستند. بازیکنی مثل کبه در جام حذفی و در بازی با کاسپین مصدوم شد. او در تمرین‌ها خوب بود و ما می‌خواستیم آرام آرام برای بازی کردن آماده‌اش کنیم که متاسفانه مصدوم شد.

جمشیدیان هم واقعا مصدومیتش برای خودم هم جای تعجب دارد. او دردی دارد که خودم هم رویم نمی‌شود بگویم چه دردی دارد و در کجایش قرار دارد. او یک بار از تیم ما رفت و پس از درمانی که با پزشکان متخصص انجام داد به تیم برگشت اما باز هم می‌گفت درد دارد. به هر حال بیماری او برای خودم هم مبهم است. بقیه بازیکنان هم مثل خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده هم اگر مصدوم می‌شوند به خاطر این است که در ابتدای فصل بدنسازی نکرده‌اند و این ارتباطی به کادر پزشکی ندارد.

او در پاسخ به سوالی درباره حضور احتمالی مهدی رحمتی در تیم ملی و دیدار ناگهانی او با کی‌روش اظهار کرد: اجازه دهید اگر قرار است صحبت‌های جلسه ما به خارج انتقال پیدا کند از طرف ما نباشد. قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره خصوصی شدن باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: اجازه دهید در زمان دیگر به این سوال پاسخ دهیم (در همین هنگام محمد نوری فر مدیر روابط عمومی استقلال از خبرنگاری که این سوال را پرسیده بود خواست تا در باره مسائل فنی سوال بپرسد).
مرجع : ایسنا

بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ۲۰:۱۳
حالا چند میلیارد خرج برداشت؟؟؟ (205994)