به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۳۱۳۵۴۰

یک پیامبر خودخوانده به زندان محکوم شد

یک پیامبر خودخوانده به زندان محکوم شد
گروه بین الملل: دادگاه محلی شهر کلوه  در ایالت نوردراین-وستفالن آلمان  یک مرد ۵۹ ساله هلندی را به جرم سوءاستفاده جنسی از یک دختربچه ۱۳ ساله به ۵ سال زندان محکوم کرد.
دادگاه با اتکا به مستندات تأیید کرد که رهبر این گروه مذهبی "در مکان‌های مختلف، یک دختر ۱۳ ساله را بارها مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده است".دادگاه به صراحت هرگونه تردید در مورد شهادت این زن را که امروز ۲۷ ساله است، رد کرد. رئیس دادگاه گفت که او تجربیات خود را "کاملا معتبر و بدون تناقض" ارائه کرده است.وکیل متهم قبل از شروع دادگاه گفت که همه اتهام فقط بر اساس اظهارات یک شاهد است؛ کسی که اظهاراتش غیرقابل باور است.این مرد که خود را "پیامبر" خوانده است، از اکتبر ۲۰۲۰ در بازداشت به سر می‌برد.
پرونده این تجاوز به ویژه به این خاطر مورد توجه قرار گرفت که نشانه‌هایی از محبوس کردن این زن نیز توسط مرد متجاوز وجود داشت.متهم در جریان یورش نیروهای پلیس به صومعه سابق گرفنتهال در شهر گخ در منطقه نیدرراین آلمان دستگیر شد. محاکمه علیه این "پیامبر" خودخوانده در ژوئن سال جاری میلادی در آلمان آغاز شده بود. او در ابتدا به محبوس کردن شاکی پرونده نیز متهم بود که در جریان دادگاه از این اتهام تبرئه شد.



 
برچسب ها: آلمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها