به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۳۱۳۵۸۳

سجادی: فعلا با صدری کار را جلو می‌بریم

گروه ورزشی: وزیر ورزش و جوانان می‌گوید که مدیریت پرسپولیس فعلا با مجید صدری ادامه خواهد یافت.
سجادی: فعلا با صدری کار را جلو می‌بریم
 در حالی که انتخاب مدیرعامل پرسپولیس به یکی از مهمترین بحث‌ها در حوزه خبری این باشگاه تبدیل شده، حالا وزیر ورزش به این موضوع پرداخته و از ادامه بلاتکلیفی باشگاه خبر داده است.
او در شرایطی از اعلام زمان انتخاب مدیرعامل طفره رفته که شنیده‌ها حاکی از قرار برگزاری جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس در روز چهارشنبه بود اما در این روز هم این اتفاق رخ نداد.
سجادی در این خصوص می‌گوید:  در حال بررسی هستیم. با مشورت سرپرست باشگاه کار را پیش می بریم. هیات مدیره قرار بود هفته گذشته تقویت شود و یکی دو نفر اضافه شوند و یکی دو نفر از هیات مدیره کسر شوند تا شکل هیات مدیره تقویت شود. بعد هیات مدیره به عنوان مرکز مشورتی تصمیم بگیرد تا سرپرستی ادامه پیدا کند یا مدیرعامل جدید معرفی شود. 
وزیر ورزش درباره ادامه کار صدری عنوان کرد: ما با صدری و همکاری هیات مدیره کار پرسپولیس را جلو می بریم و مشکلی وجود ندارد. هر روز با صدری در تماس هستم. دو شب پیش هم در دفتر ما جلسه مفصلی برگزار کردیم. با هماهنگی او کارها را پیش می بریم. پرسپولیس مشکلی ندارد. استقلال هم کار خودش را می کند و هر دو باشگاه مورد حمایت ما هستند.
این در حالی است که پرسپولیس در 4 ماه اخیر با سرپرستی مجید صدری کار خود را پیش برده و هواداران این تیم امیدوارند که هرچه زودتر تکلیف مدیرعاملی این باشگاه روشن شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها