به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۳۱۳۸۱۵

پالس‌های مثبت تارتار برای بازگشت حدادی‌فر

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگویی به طور شفاف در رابطه با دلیل ناراحتی و جدایی قاسم حدادی فر توضیح داد.
پالس‌های مثبت تارتار برای بازگشت حدادی‌فر
یکی از حواشی پیرامون باشگاه ذوب آهن پیش از شروع مسابقات لیگ برتر، ناراحتی و جدایی قاسم حدادی فر بود که حالا مهدی تارتار در آخرین مصاحبه خود به صورت صریح دلیل ناراحتی این بازیکن را توضیح داده است.
این بخشی از صحبت‌های مهدی تارتار و مهدی توتونچی مجری برنامه شب های فوتبالی است که از سرمربی ذوب آهن خواست به طور شفاف در مورد قصه جدایی قاسم حدادی فر توضیح بدهد و او اینطور حرف هایش را آغاز کرد:« خب این قصه، قصه ای نیست. من اگر بخواهم واقعیت را بگویم، فکر می کنم عدم شناخت من از شخصیت آقای حدادی فر و زودرنجی قاسم باعث این اتفاقات شد.»
او در مورد دلیل ناراحتی حدادی فر اضافه کرد:« من بعد از یکی از تمریناتمان رک و صریح با قاسم صحبت کردم و به او گفتم با توجه به مصدومیت هایی که داشته، کنار ما به عنوان مربی کارش را شروع کند؛ ولی قاسم دوست نداشت و احساس کرد چون نظر ما این است که به عنوان کادر فنی فعالیت کند، یک جورایی ناراحت شد و دیگر از فردا سر تمرین نیامد. من خودم اگر شخصیت قاسم را بهتر می شناختم، شاید طور دیگری این مسئله را برایش عنوان می کردم.»
تارتار در بخش بعدی حرف هایش در واکنش به اینکه آیا امکان بازگشت حدادی فر به ذوب آهن وجود دارد یا خیر، تاکید کرد:« من همیشه این را گفته ام. ما در اصفهان و ذوب آهن میهمان هستیم. قاسم اما یکی از افرادی است که خیلی زحمت کشیده و اسطوره این باشگاه است و من دوست ندارم به عنوان یک مربی قاسم به این شکل از ذوب آهن جدا شود. این را به خودش هم از طریق دوست و آشناهایش گفته ام و به او رسانده اند. دوست ندارم این اتفاق بیفتد، ولی خب باید همه چیز سر جایش باشد. ما هم مربی هستیم و باید یک تیم 40 نفره را جمع و جور کنیم. »
او در پایان بار دیگر بر بازگشت قاسم تاکید کرد و گفت:« صد در صد این تیم مال امثال قاسم است و ما میهمان هستیم.»
این صحبت‌ها را می‌توان اولین واکنش رسمی مهدی تارتار و پالس های مثبت این مربی برای بازگرداندن حدادی فر به اردوی تیم دانست و حالا باید دید پاسخ حدادی فر به این ماجرا چیست؟
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها