به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۳۱۳۸۸۴

آیفون پرفروش‌ترین گوشی چین شد

آیفون پرفروش‌ترین گوشی چین شد
گروه اقتصادی: طبق گزارش شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research، آیفون برای دومین ماه متوالی توانسته پرفروش‌ترین گوشی در چین باشد. اپل توانسته در نوامبر ۲۰۲۱ به سهم ۲۳٫۶ درصدی در این بازار دست پیدا کند که در مقایسه با ماه قبلی‌اش با سهم ۲۲ درصد، رشد داشته است. پس از اپل، ویوو با سهم ۱۷٫۸ درصدی پرفروش‌ترین برند در بازار چین شده است.

به باور Counterpoint Resarch، محبوبیت سری آیفون ۱۳ که از قابلیت‌های عکاسی بهبودیافته نسبت به نسل قبلی بهره می‌برد و شارژدهی بالاتری دارد، باعث موفقیت اپل در بازار چین شده است. ماه نوامبر همچنین میزبان «روز مجردها» در چین است که مشابه بلک فرایدی یا جمعه سیاه در سایر کشورهای به حساب می‌آید که این روز هم روی فروش آیفون‌ها تاثیر مثبت داشته است.

فروش آیفون در چین کاهش می‌یابد
وال استریت ژورنال در گزارشی با استناد به Counterpoint Research به این موضوع اشاره کرده که رشد فروش ماهیانه اپل در چین از اکتبر تا نوامبر برابر ۱۵٫۵ درصد بوده، با این حال در آینده نزدیک میزان تقاضا برای آیفون‌ها کاهش می‌یابد. به گفته تحلیلگر کانترپوینت، «اتان چی» فروش اپل در دسامبر یا ژانویه کاهش می‌یابد چرا که کاربران چینی دیگر آیفون‌های خود را ارتقا نخواهند داد.
برچسب ها: آیفون‌
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها