به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : ۳۱۴۰۵۱

پاسخ قاطع محرم درباره بازگشت مغانلو به پرسپولیس

گروه ورزشی: محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پیش از مصاف با شهرخودرو با سوالی درمورد احتمال بازگشت شهریار مغانلو به پرسپولیس مواجه شد.
پاسخ قاطع محرم درباره بازگشت مغانلو به پرسپولیس
شهریار مغانلو در پنجره تابستانی لیگ بیست و یکم به عنوان خبرسازترین نقل و انتقالات فصل از پرسپولیس ( سانتاکلارای پرتغال) به سپاهان پیوست و با توجه به روابطی که طی سال های اخیر میان هواداران این دو تیم وجود دارد، حواشی زیادی ایجاد شد.
با این حال در شرایطی که شهریار در پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر می گذاشت، در سپاهان طی 12 هفته اخیر تنها دو مرتبه موفق به گلزنی شده تا شایعاتی در رابطه با بازگشت این مهاجم بلندقامت به پرسپولیس شکل بگیرد و یکی از خبرنگاران مشهدی هم در خلال حرف‌های نویدکیا پیش از مصاف با شهرخودرو در این مورد و احتمال بازگشت شهریار به پرسپولیس سوال پرسید.
جالب اینکه نویدکیا پاسخی غیر از چیزی که همواره در چنین مواردی مطرح می‌کند، ارائه کرد و با قطعیت تاکید کرد که اجازه جدایی شهریار و پیوستنش به هیچ تیمی از جمله پرسپولیس را نخواهد داد.
این سوال در رابطه با رضایت سرمربی سپاهان از عملکرد دو مهاجم تیمش بود و اینکه آیا خبرهای مربوط به جدایی شهریار و پیوستنش به پرسپولیس صحیح است یا خیر که او با قطعیت بیان کرد:« جدا شدن بازیکنان مسئولیتش با من است. اگر کسی سپاهان را دوست نداشته باشد، من کسی را اجبار نمی کنم که اینجا بماند ولی در مورد شهریار قطعا شهریار را به هیچ تیمی نمی دهیم. قطعا.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها