به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۳۱۴۰۵۲

ضد حال بزرگ به ستاره گران‌قیمت بارسا در برزیل

گروه ورزشی: در برزیل هم هیچ باشگاهی خواهان جذب فیلیپه کوتینیو نیست.
ضد حال بزرگ به ستاره گران‌قیمت بارسا در برزیل
 بحث جدایی فیلیپ کوتینیو از بارسلونا به یک معضل برای باشگاه کاتالانی و البته خود این بازیکن تبدیل شده است. در واقع فرصت‌هایی که در طول این فصل به ستاره برزیلی رسیده نیز کافی نبوده تا او بتواند فرم خوبی از خود در نوکمپ به نمایش بگذارد و هیچ نشانی از آن فیلیپه کوتینیو دوران حضور در لیورپول در او دیده نمی شود، اما مشکل وقتی برای بارسلونا جدی تر می شود که بدانیم آنها برای ثبت قرارداد خرید جدید خود یعنی فران تورس نیازمند این هستند که از دست برخی بازیکنان خود که ژاوی هرناندز نسبت به آنها اعلام بی‌نیازی کرده، خلاص شوند که فیلیپ کوتینیو یکی از مهمترین آنها محسوب می‌شود.
 

  
کوتینیو گران قیمت ترین بازیکن تاریخ بارسلوناست و دستمزد بسیار بالایی هم دریافت می کند تا مشخص شود چرا اصرار بارسلونا برای واگذاری هر چه زودتر او تا به این اندازه جدی است
چند روز پیش ال چیرینگیتو ادعا کرد که کوتینیو قصد بازگشت به فوتبال برزیل را دارد و می خواهد مدتی از فوتبال اروپا فاصله بگیرد. هدف کوتینیو رسیدن به اوج آمادگی برای حضور هر چه بهتر در جام جهانی است و اطمینان دارد که در بارسلونا به مقصود خود نخواهد رسید.
 

 
کوتینیو خود را به پالمیراس، اتلتیکو مینیه‌رو و فلامینگو سه باشگاه بزرگ و مطرح برزیلی پیشنهاد داده بود و ایجنت او رایزنی هایی برای این منظور داشت اما گویا هر سه باشگاه به وی پاسخ منفی داده اند. این سه باشگاه تنها باشگاه های با قدرت مالی بالا در برزیل هستند که توان پرداخت بخشی از دستمزد کوتینیو را دارند.
در همین رابطه اسپورت نوشت که فلامینگو همچنان به یک شرط حاضر به جذب کوتینیو است؛ انتقال قرضی تا ژانویه 2023 و پرداخت سه میلیون یورو به عنوان دستمزد. در واقع بارسا در صورت پذیرش این پیشنهاد، باید بازهم مبلغ قابل توجهی از دستمزد ستاره برزیلی را تقبل کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها