به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۳۱۴۱۴۲

سالک: شهید سلیمانی منتخب خدا بود

سالک: شهید سلیمانی منتخب خدا بود
گروه سیاسی: یک نماینده ادوار مجلس گفت: شهید سلیمانی مانند همه شهدا، محبوب و منتخب خدا بود و هرکس محبوب خدا باشد، محبوب مردم هم خواهد شد.
 حجت الاسلام احمد سالک با بیان اینکه شهید سلیمانی در دامان پدر و مادری متدین و الهی تربیت شد، اظهار کرد: شخصیت توحیدی این شهید در دامن پدر و مادر ارتقا یافت و بستری شد برای حضور این شهید در میدان ایمان و عمل صالح. شهید سلیمانی ارتباط خود را قرآن، مبانی دینی و روحانیت حفظ کرد. او به خودسازی پرداخت و از نفس خود مراقبت کرد که دچار دنیاپرستی و شهوترانی نشود و این رمز همه انسان‌های عارف است.
وی ادامه داد: شهید سلیمانی هرآنچه را از اسلام و قرآن آموخته بود را اجرایی کرد. با شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از اسلام پا به میدان جهاد گذاشت و پس از آن براساس تجربیاتی که به دست آورد به تامین امنیت مرز‌های شرقی کشور پرداخت. در ادامه فرمانده سپاه قدس شد و برای تقویت نهضت اسلامی و دفاع از مظلومان اقدام کرد و به مقابله با داعش پرداخت.شهید سلیمانی اخلاص، صداقت، راستی، شفافیت، بصیرت و شناخت دشمن، علم، ایمان و تبعیت از ولایت را با هم داشت و فدایی آرمان‌های امام (ره) و رهبری بود. مکتب شهید سلیمانی، مکتب انبیا، ائمه و حضرت فاطمه (س) است او محبت فوق العاده‌ای به اهل بیت داشت. قرآن هم تصریح دارد که کسی که ایمان و عمل صالح دارد، خداوند محبت او را در دل‌های مردم قرار می‌دهد.
وی در پایان تصریح کرد: شهید سلیمانی ابتدا محبوب خدای متعال بود و به همین دلیلی شخصیتی ملی و جهانی شد. هرکس محبوب خدا باشد، محبوب مردم هم خواهد شد. او مانند همه شهدا، محبوب و منتخب خدا بود و به عنوان چهره‌ای ضدظلم و کفر و ضدتروریسم شناخته شد.


 
برچسب ها: سردار سلیمانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها