به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۳۱۴۲۶۰

نماینده جمهوریخواه: به حساب توییتر می‌رسیم

مارجوری تیلور گرین
مارجوری تیلور گرین
گروه بین الملل: لارن بوبرت، عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در توئیتر نوشت : توئیتر برای همیشه رئیس‌جمهور مستقر آمریکا (دونالد ترامپ) را تعلیق کرد. آنها الان برای همیشه یکی از اعضای فعلی کنگره آمریکا رو تعلیق کردند. البته، هر دوی اینها از یک حزب بودند. آنها فراموش کردند که در انتخابات 2022، ما جایگاهمان در کنگره آمریکا رو پس می‌گیریم و به حسابشان می‌رسیم.

گفتنی اینکه، مارجوری تیلور گرین، عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا پس از بسته شدن صفحه شخصی وی در توئیتر در اینستاگرام نوشت: مافیای سیلیکون ولی در نهایت کار خودش را کرد. توئیتر به طور دائم حساب کاربری من را مسدود کرد. شرکت‌‌های بزرگ تکنولوژی دشمن آزادی بیان هستند. ما این اتفاقات را فراموش نمی‌کنیم. حالا من را در تلگرام دنبال کنید تا حرف‌های من را بدون واسطه بشنوید.

روز گذشته، توئیتر حساب شخصی مارجوری تیلور گرین، عضو جممهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا را به دلیل ارائه اطلاعات نادرست در مورد بیماری کووید-19 بست!

پیشتازی ترامپ در برابر بایدن در نظرسنجی ها
نیوزویک نوشت: جو بایدن سال جدید را در حالی آغاز کرده است که حدود پنج درصد از دونالد ترامپ از نظر میزان محبوبیت عقب تر است. بایدن بارها اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات سال 2024 بار دیگر نامزد شود. اگر چه ترامپ بارها به نامزدی مجدد خود در انتخابات سال 2024 به عنوان نامزد حزب جمهوریخواه اشاره کرده اما تاکنون به صورت رسمی نامزدی خود را اعلام نکرده است. با این حال نتایج آخرین نظرسنجی نشان می دهد که در صورت نامزد شدن، ترامپ در جایگاه خوبی برای شکست بایدن در انتخابات قرار دارد. پایگاه رییل کلییر پالتیکس، میانگینی از نظرسنجی های سال 2021 در خصوص میزان محبوبیت بایدن و ترامپ را ارائه داده که بر اساس آن، ترامپ 4.8 درصد جلوتر از بایدن است. حدود 46 درصد از مردم آمریکا از رییس‌جمهوری سابق این کشور و حدود 41.2 درصد از رئیس جمهوری کنونی حمایت می‌کنند. میانگین گرفته شده از نتایج نظرسنجی‌های 3 نوامبر تا 19 دسامبر 2021 است. آخرین نظرسنجی ( 17 تا 19 دسامبر ) انجام شده که در این مجموعه لحاظ شده است نشان می دهد  ترامپ 8 درصد از بایدن از نظر محبوبیت جلوتر است. در این نظرسنجی 49 درصد از رای دهندگان آمریکایی ترامپ و 41 درصد بایدن را حمایت کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها