به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۳۱۴۴۵۲

مردم دیگر قدرت خرید میوه ندارند

مردم دیگر قدرت خرید میوه ندارند
گروه اقتصادی: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه مشکلی در تامین میوه و انواع صیفی نداریم، گفت: رکود سنگینی بر بازار حاکم است. اسدالله کارگر با بیان اینکه رکود سنگینی بر بازار میوه حاکم شده است، گفت: عرضه محصولات نسبت به تقاضا بسیار بیشتر است.

وی عنوان کرد: در تأمین محصولات میوه و صیفی هیچگونه مشکلی نداریم.کارگر درباره اینکه قیمت میوه افزایش زیادی داشته و مردم قدرت خرید آن را ندارند، بیان کرد: قیمت همه کالا‌ها و محصولات در سال‌های اخیر افزایش یافته و افزایش قیمت در میوه نسبت به سایر محصولات اتفاقاً کمتر بوده، اما به دلیل اینکه مردم بیشتر با میوه و انواع صیفی سرو کار دارند و برخورد آن‌ها با این محصولات روزانه است، افزایش نرخ آن‌ها را بیشتر حس می‌کنند.
وی قیمت هرکیلوگرم سیب زمینی را بین ۶۰ تا ۱۰۰ هزار ریال اعلام و اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی بوته رس نیز بین ۶۰ تا ۹۰ هزار ریال است.کارگر همچنین قیمت هر کیلوگرم موز را نیز بین ۲۲۰ تا ۲۹۰ هزار ریال اعلام کرد.
قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی به شرح جدول ذیل است؛
مرجع : مهر
برچسب ها: قیمت میوه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها