به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۳۱۴۴۶۴

سرمایه گذاری مرسدس و جیلی روی برند اسمارت

سرمایه گذاری مرسدس و جیلی روی برند اسمارت
گروه اقتصادی:شرکت جیلی برای گسترش و پیشرفت برند اسمارت روی این شرکت سرمایه‌گذاری کرد. همه چیز در دنیای ماشین‌ها در حال تغییر است و برند اسمارت نیز می‌خواهد در آینده به صورت مشترک با شرکت جیلی یک سرمایه گذاری را شروع کند. برای شروع این همکاری منحصر به فرد، اسمارت می‌خواهد با پایان دادن به تولید خودروی Smart EQ ForFour، سبد محصولات کوچک خود را کاهش دهد. البته خودروی EQ ForTwo اسمارت همچنان تولید خواهد شد، اما انتظار داریم در آینده نزدیک اتفاقات بهتری در این برند ببینیم.

اگر علاقمند به بازار خودرو باشید احتمالا از موفقیت‌های اخیر جیلی مطلع هستید. جیلی یک شرکت خودروسازی چندملیتی چینی است که دفتر مرکزی آن در هانگژو ژجیانگ چین قرار دارد. آن‌ها اخیراً با سرمایه گذاری روی شرکت ولوو، جان تازه‌ای به این شرکت داده اند و برند ولوو را به سمت افتخارات جدید هدایت کردند که موفقیت چشمگیری هم در این زمینه داشتند.همچنین جیلی اخیراً شرکت لوتوس را نیز خریداری کرده و به لطف بودجه جیلی، شاهد موفقیت زیادی برای لوتوس بوده ایم. موفقیت خرید‌های جیلی در سبک مدیریت آن نهفته است. آن‌ها به این شرکت‌ها مقدار بسیار زیادی بودجه داده و اساساً به برند‌ها اجازه می‌دهد تا خودشان را اداره کنند.

جیلی کار‌های زیادی برای انجام دادن روی برند اسمارت دارد. شرکت‌های مرسدس بنز و جیلی هر دو قصد دارند این برند را گسترش دهند و خودرو‌های برقی قانع کننده‌ای را برای مصرف کنندگانی که به دنبال وسایل نقلیه مقرون به صرفه هستند ارائه دهند. در این راستا اکنون اسمارت در حال کار روی یک شاسی بلند برقی کوچک به عنوان اولین مدل در مجموعه جدید محصولات خود است.
برچسب ها: مرسدس بنز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها