به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۳۱۴۵۱۷

انتقام حاج‌قاسم را با سبک خود می‌گیریم

انتقام حاج‌قاسم را با سبک خود می‌گیریم
گروه سیاسی:فرمانده سپاه قدس گفت: انتقام اساسی ما از دشمن گرفته خواهد شد البته ما سبک جنایتکاران را نداریم، ولی سبک خود را داریم.
 سردار اسماعیل قاآنی با بیان اینکه شهید سلیمانی رفیق همه رزمندگان و شهدای جبهه مقاومت بود، اظهار کرد: او برای خدا و ولایت تلاش کرد و همین تلاش‌ها او را اینقدر بزرگ کرد.
وی ادامه داد: راه شهدای ما راه عزت، سربلندی و افتخار است که پرچم آن را سالار شهیدان بلند کرد و ما شیعیان مفتخریم که همه رهبران ما شهید شدند. برای ادامه دادن راه شهدا باید بررسی کنیم شهدا چگونه از تعلقات مادی گذشتند و چگونه از معیار‌های مادی گذشتند. ما باید به سبک شهدا زندگی کنیم تا راه آن‌ها را ادامه دهیم. شعار رسیدن به کربلا یا شعار آزادسازی قدس شریف، هدف مقطعی است و هدف نهایی ما در این مرحله رسیده به حکومت جهانی مهدی (عج) است.
فرمانده سپاه قدس همچنین خطاب به دشمنان گفت: شما خیلی کوچک‌تر از آنی هستید که بدانید در فرهنگ غنی اسلام و شیعه چه نهفته است. شما معنای شهادت را نمی‌دانید. شما دفاع، جهاد و شهادت شهید را نمی‌فهمید. شما فکر می‌کنید با شهید کردن شهدا، راه آن‌ها متوقف می‌شود؟. شما فهمیدید چه غلطی کردید؟ به لحاظ عرف بین‌المللی بالاترین جنایت را کردید. اما شهید سلیمانی قوی‌تر از سردار سلیمانی مسیر حق را در جهان طی می‌کند و روز به روز جلو می‌رود.سردار قاآنی در ادامه با اشاره به اینکه تکریم سردار سلیمانی یعنی تکریم همه شهدای جبهه مقاومت، افزود: دشمن فکر کرد با جنایتی که آفرید و پست‌ترین اقدام را انجام داد، راه شهید سلیمانی متوقف می‌شود. جنایت ترامپ و همراهان پیدا و پنهان او برای ما روشن است. هیچ کس به اندازه شهید سلیمانی پمپئو جنایتکار را تحقیر نکرده است.
او فکر کرد با شهادت سردار سلیمانی، تحقیرش تمام می‌شود. فکر کردید زدید و تمام شد؟ ترامپ رییس جمهور جنایتکار پیشین آمریکا و همه کسانی که پیدا و پنهان، سردار سلیمانی را ترور کردند زیر ذره بین تمام آزادمردان عالم هستند. جامعه اسلامی و فراتر از مسلمان یعنی آزادگان دنیا چنان انتقام از شما خواهد گرفت که تا عمر دارید فراموش نکنید.
سردار قآانی در پایان گفت: خروج آمریکا از منطقه یکی از اهداف بود که البته بالاتر از خروج، اخراج شدند. مردم عراق و منطقه آمریکا را تحمل نخواهند کرد. انتقام اساسی ما از شما گرفته خواهد شد البته ما سبک خودمان را داریم. ما سبک جنایتکاران را نداریم، ولی سبک خود را داریم. مسیر مقاومت ادامه می‌یابد و شمشیر مقاومت، دشمنان را از سر راه برمی دارد.
برچسب ها: سردار سلیمانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها