به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۳۱۴۵۶۳

انتقال مدافع سیتی به امنیتی‌ترین زندان منچستر!

گروه ورزشی: بنجامین مندی مدافع فرانسوی سیتی، سیاه‌ترین روزهای زندگی خود را پشت سر می گذارد.
انتقال مدافع سیتی به امنیتی‌ترین زندان منچستر!
بنجامین مندی مدافع چپ منچسترسیتی و دوست او لوئیس ساها اوایل ماه آگوست به چهار مورد تجاوز متهم شدند. این بازیکن 27 ساله که در پست دفاع چپ برای سیتی بازی می کرد، بلافاصله توسط باشگاه محروم شد تا تحقیقات درباره این اتهامات انجام شود. او در دو بازی ابتدای فصل برابر لستر و تاتنهام به میدان هم رفته بود ولی برابر نوریچ روی نیمکت حضور داشت.
 

  
در جلسه استماعی که 45 روز پیش در چشایر برگزار شد و 50 دقیقه نیز به طول انجامید، بار دیگر قاضی حکم به تمدید حبس مندی داد.
طبق گزارش رسانه های انگلیسی،  بنجامین مندی در جلسه استماع دو هفته پیش، به هفت مورد تجاوز جنسی و یک مورد تعرض جنسی مربوط به پنج زن متهم شد در حالی که گفته می شد حتی شاید از اتهامات قبلی تبرئه بشود. به این ترتیب و با تفهیم اتهامات جدید، مندی به زندان بازگردانده شد و محاکمه وی، که برای ژانویه برنامه ریزی شده بود نیز به تعویق افتاد.
 

 
امروز نشریه سان گزارش داد که مندی کریسمس را در زندانی متفاوت پشت سر گذاشته است. در واقع او 23 دسامبر گذشته از زندانی با درجه امنیتی B در لیورپول به زندان معروف "Strangeways" در شمال منچستر منتقل شده است. زندانی برای افراد خطرناک و با درجه امنیتی A.
در این زندان که سال 1868 افتتاح شده، قاتلان و متجاوزان در سلول های انفرادی حبس خود را پشت سر می گذارند.
برچسب ها: منچستر سیتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها