به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۳۱۴۵۶۴

بچه دبستانی از ما بهتر سخنرانی می‌کند

بچه دبستانی از ما بهتر سخنرانی می‌کند
گروه سیاسی:  یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تذکر به هیات رئیسه مجلس گفت: هر یک دقیقه وقت مجلس بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه معمولی دارد.
مجتبی ذوالنوری گفت: امروز رسالت ما سنگین است، خطاب به نمایندگان و هیات رئیسه، عنوان کرد: هر یک دقیقه وقت مجلس، بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه معمولی دارد، اگر ابنیه و امکانات و سود و سرمایه را حساب کنیم بیش از این است و این تریبون ما برای مردم خرج دارد.
 نماینده مثلا می‌خواهد راجع به طرح رتبه بندی فرهنگیان صحبت کند فرصتی که برای موافقت و مخالفت دارد را با سلام و درود شروع می کند و مشکلات حوزه انتخابیه خود را تشریح می کند و در آخر نیز موافقت و مخالفت او با طرح رتبه بندی مشخص نمی شود.
 هیات رئیسه باید مدیریت کند. ما وظیفه داریم و الان بیش از ۷۰۰ طرح و لایحه در مجلس داریم و وقت مجلس را هدر می دهیم و در مقابل خدا مسئولیم. یک نماینده می خواهد صحبت کند از سراسر مجلس راه می افتیم و او را بغل می کنیم، مگر چه اتفاقی افتاده است؟ امروز جلوی بچه دبستانی میکروفون بگیرید از من و شما بهتر سخنرانی می کنند.
وی گفت: هیات رئیسه باید نظم مجلس را حفظ کند. وقت مجلس باید به کارهای مفید بگذرد که ما در پیشگاه ملت و خدای متعال کم نیاوریم و مدیون نباشیم. امروز مردم به این مجلس چشم دوخته‌اند.


 
برچسب ها: مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۷:۰۹
بچه دبیرستانی نه تنها بهتر از شما سخنرانی می کند بلکه بهتر از شما نیز فکر می کند و صادقانه تر از شما هم کار می کند. (381193)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها