کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجازه ندهیم کسی که در این نظام زندگی می‌کند از نماز غافل شود

15 دی 1400 ساعت 16:59


گروه سیاسی:  نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: نباید اجازه دهیم کسانی که در این نظام مقدس اسلامی زندگی می‌کنند از نماز غافل شوند و در این بین مدارس و والدین نقش بسیار مهمی در پرورش نسل نماز خوان دارند.
 آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در شورای اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به اینکه خدا انسان را مضطرب آفریده است، اظهار داشت: انسان موجود بی طاقتی است و چه در شادی و در غم بی طاقت است که دوای این بی طاقتی نماز است زیرا اقامه نماز انسان را معتدل می‌کند.وی با اشاره به اینکه کیفیت نماز هم مهم است، افزود: ارتباط بین خدا و نماز یک ارتباط دو طرفه است که هر چه با کیفیت تر باشد همانند نردبانی است که انسان را به بالا می برد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: نماز یک مقوله بسیار مهم است  که هر چه با خلوص و  باکیفیت تر باشد انسان را از بسیاری از اعمال خلاف دور می کند که هر کدام از ما وظیفه داریم یک نفر را از مهلکه نماز نخواندن نجات دهیم.
حجت الاسلام ابراهیم رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان نیز با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله ستاد اقامه نماز استان و تدوین سند استانی گفت: در این راستا کارگروهی تشکیل شده است که  اهداف ستاد اقامه نماز در جامعه برای برنامه پنج ساله تدوین شود.
وی افزود: در این راستا درخواست تحقیقات و پروژه‌های اقامه نماز توسط دانشگاه ها را داریم که  یک مساله یابی بین اقشار و نیز  مدارس برای اجرای برنامه ها داشته باشند.
مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: ستاد اقامه نماز نیز برای تولید محتوای فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فراخوان داده  و در حال عقد قرار داد برای تولید محتوای کوتاه  و نیز تربیت نیروی انسانی کودک و نوجوان در بین کودکان پیش دبستان است که برای اولین بار در کشور با محتوای متفاوت اجرا می‌شود.


کد مطلب: 314579

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/314579/اجازه-ندهیم-کسی-این-نظام-زندگی-می-کند-نماز-غافل-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir