به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۳۱۴۶۶۹

بارش برف و باران در نوار شرقی کشور طی امروز

بارش برف و باران در نوار شرقی کشور طی امروز
گروه جامعه: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و برف و کاهش دما در نوار شرقی کشور طی امروز خبر داد.صادق ضیائیان  اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی سامانه بارشی که طی روزهای گذشته در کشور فعال بود، امروز به نوار شرقی کشور کشیده خواهد شد  و سبب ابرناکی و بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما در این مناطق خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه بارش در جنوب خراسان جنوبی و برخی مناطق مرکزی سیستان و بلوچستان شدت خواهد داشت، در عین حال این را هم گفت که این سامانه بارشی در بعد از ظهر از شرق کشور خارج می‌شود.به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از روز جمعه تا دوشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود که در شهرهای پر جمعیت و صنعتی باعث افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در اوایل هفته آینده خواهد شد.

ضیائیان افزود: روزهای شنبه و یکشنبه برای سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود و بعد از ظهر دوشنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و به تدریج نیمه غربی کشور را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
به گفته وی امروز خلیج فارس و دریای عمان مواج است.رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۷ دی‌ماه) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای سه و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۱۸ دی‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و غبارآلود با حداقل دمای چهار و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ دی‌ماه) بندرعباس با دمای ۲۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۴ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.
برچسب ها: بارندگی هواشناسی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها