به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۳۱۴۷۳۱

بیت‌کوین به زیر ۴۴هزار دلار سقوط کرد

بیت‌کوین به زیر ۴۴هزار دلار سقوط کرد
گروه اقتصادی: قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه به زیر ۴۴ هزار دلار سقوط کرد و به ۴۳ هزار و ۶۷۸ دلار رسید و ریزش قیمت این ارز دیجیتال امروز نیز ادامه داشته است.بیت کوین و اقتصاد رمزارز، در حال از دست دادن میلیاردها دلار سرمایه هستند؛ شاخص ترس و طمع نشان می دهد که "ترس شدید" در فضای سرمایه گذاری وجود دارد. ارزش بیت کوین (BTC) روز گذشته تقریباً ۵.۴ درصد کاهش یافت. درست بعد از ساعت ۱۵:۰۰ قیمت (EST) از ۴۶ هزار دلار به ۴۳ هزار و ۶۷۸ دلار در هر سکه کاهش یافت. قیمت بیت کوین درست زیر محدوده قیمت ۴۴ هزار دلار در برابر دلار آمریکا است و با کاهش بیشتر در ۲۴ ساعت گذشته در حال حاضر به ۴۲ هزار و ۹۲۴ دلار رسیده است.

ارزش کل بازار رمزنگاری نزدیک به ۴.۵ درصد کاهش یافته است و ارزش آن حدود ۲.۲۵ تریلیون دلار است. دارایی های پیشرو مانند اتریوم (ETH) ۵.۹ درصد و سولانا (SOL) ۷.۸ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده اند.در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین دارای ۲۵.۹ میلیارد دلار حجم تجارت جهانی است و تتر (USDT) ۵۳ میلیارد دلار در مبادلات جهانی دارد. بزرگترین بازنده در ده بازار ارز دیجیتال، terra (LUNA) بود که قیمت آن ۹.۲ درصد کاهش یافت.بازار استیبل کوین ۵۸.۸ میلیارد دلار از ۹۸.۵ میلیارد دلار معاملات امروز را به خود اختصاص داده است. از ۲.۲۵ تریلیون دلار امروز، استیبل کوین ها ۱۶۶.۴ میلیارد دلار از ارزش را تشکیل می دهند.

در حال حاضر، ارزش بازار BTC حدود ۸۳۶.۲ میلیارد دلار است در حالی که اتریوم (ETH) ۴۲۷.۷ میلیارد دلار است. تسلط BTC به طور قابل توجهی کاهش یافته و به پایین ترین حد در بیش از سه سال و نیم گذشته رسیده است.
استیبل کوین‌ها نیز فشار زیادی را احساس کرده‌اند، زیرا بسیاری از آنها یک یا دو سنت زیر قیمت ۱ دلار معامله می‌شوند.
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها