به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۳۱۴۷۶۳

به روزرسانی واتس‌اپ برای گوشی‌های iOS

به روزرسانی واتس‌اپ برای گوشی‌های iOS
گروه فناوری: پس از ورود به سال ۲۰۲۱، واتس اپ اکنون اولین ویژگی بزرگ خود را برای سال ۲۰۲۲ آماده می‌کند. این برنامه قرار است هر زمان که شخصی برای شما پیامی ارسال کرد، عکس‌های نمایه مخاطبین شما را در اعلان‌ها اضافه کند.

 این ویژگی که توسط WABetaInfo مشاهده شده است، تا زمانی که iOS ۱۵ و نسخه ۲.۲۲.۱.۱ برنامه را اجرا می‌کنند، برای آزمایش کنندگان بتای iOS واتس اپ شروع به ارائه کند.با داشتن عکس‌های نمایه در اعلان‌ها، واتس‌اپ از روندی پیروی می‌کند که دیگر اپلیکیشن‌ها از قبل اجرا کرده‌اند، مانند توییتر. با این کار، هر بار که اعلان جدیدی در واتس اپ دریافت می‌کنید، نام مخاطب و همچنین تصویر نمایه او ظاهر می‌شود.این ویژگی ممکن است در حال حاضر برای همه آزمایش کنندگان نسخه بتا ظاهر نشود، حتی افرادی که می‌توانند از این عملکرد استفاده کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند، زیرا هنوز در نسخه بتا هستند.

اواخر سال گذشته، واتس‌اپ آزمایش بسیاری از ویژگی‌های جدید را آغاز کرد که قرار است در طول سال جاری روی این برنامه ارائه شوند. در کنار یک عملکرد جدید انجمن، که مکانی جدید است که در آن ادمین‌های گروه کنترل بیشتری بر گروه‌های برنامه دارند، واتس‌اپ در حال آماده‌سازی گیرندگان ویرایش، فیلتر کردن کسب‌وکار‌های اطراف و یک صفحه اطلاعات تماس اصلاح‌شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در راه است، بخش جدیدی به نام «کسب‌وکار‌های نزدیک» است. این عملکرد به شما امکان می‌دهد تا مشاغل اطراف مانند رستوران ها، خواربار فروشی ها، مغازه‌های لباس و ... را جستجو کنید.
آخرین، اما نه کم اهمیت‌ترین تغییر، این است که واتس اپ اطلاعات تماس اصلاح شده را معرفی می‌کند. این شبیه به رابط جدیدی است که برای اطلاعات کسب و کار معرفی شده است، اما با یک میانبر جستجو. همه این سه ویژگی در دست توسعه هستند و در حال حاضر برای آزمایش کنندگان بتا عمومی در دسترس نیستند.
برچسب ها: واتس اپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها