به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۱۴۷۶۹

آلگری: برابر ناپولی عجولانه بازی کردیم

آلگری: برابر ناپولی عجولانه بازی کردیم
گروه ورزشی: سرمربی یوونتوس از عملکرد خط حمله تیمش در دیدار برابر ناپولی ابراز نارضایتی کرد.در هفته بیستم از رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس و ناپولی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سهم هر دو تیم یک امتیاز باشد.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از این دیدار گفت: بازی خیلی سختی بود و انتظار چنین بازی را داشتیم. متاسفانه عجول بودیم و با فکر بازی نکردیم و به هدفی که می خواستیم نرسیدیم. سرعت بازی ما نسبت به حریف زیاد بود ولی در تصمیم گیری ها دقت نکردیم. ما فرصت‌هایی برای برتری در این دیدار داشتیم، اما در یک سوم پایانی کمی عجولانه رفتار کردیم. در هر صورت یک امتیاز برابر تیم خوب ناپولی بد نیست. ما باید این را به عنوان یک امتیاز به دست آمده به صورت مثبت ببینیم. من دوست دارم در یک سوم پایانی آرامش و تمرکز بیشتری از تیمم ببینم.

پائولو دیبالا و آلوارو موراتا به طور میانگین در یوونتوس ۱۱ گل در هر فصل می زنند، بنابراین آنها به سختی می توانند جای کریستیانو رونالدو را پر کنند و به همین خاطر باید پذیرفت یوونتوس به مهاجم نیاز دارد.او در بخش دیگری از صحبت های خود در این رابطه گفت: ما در این دیدار موقعیت های خوبی داشتیم. کیه زا می توانست گلزنی کند که موقعیت او از دست رفت. ما در رده پنجم جدول هستیم، اما فقط ۲۸ گل به ثمر رساندیم، بنابراین می دانیم که این چیزی است که باید روی آن کار کنیم.جایگاه یوونتوس با این تساوی خانگی با ۳۵ امتیاز در رده پنجم جدول تغییری نکرد و ناپولی نیز با ۴۰ امتیاز در رده سوم باقی ماند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها