به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۳۱۴۷۹۸

حواشی در PSG: مسی به پوچ احترام نمی‌گذارد!

گروه ورزشی: ژروم روثن، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است که لیونل مسی رفتار درستی با مائوریسیو پوچتینو ندارد.
حواشی در PSG: مسی به پوچ احترام نمی‌گذارد!
 مسی تابستان امسال پس از سال‌ها حضور در بارسلونا از این تیم جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست.
با این حال این انتقال چندان مطابق انتظار پیش نرفته و این بازیکن نتوانسته درخششی که در بارسا داشت را در پی اس جی نیز تکرار کند.
تست کرونای مسی پس از تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی مثبت شد و این بازیکن نتوانست به تمرینات تیم در سال جدید اضافه شود و حالا گفته می‌شود که پوچتینو از طریق نفر سومی متوجه این موضع شده که مسی باید در قرنطینه باشد.
مسی همچنین اطلاعات دقیق و به روز شده‌ای را در اختیار این مربی و باشگاهش قرار نداده و خودش را در خانه‌اش در آرژانتین قرنطینه کرده تا دوران بیماری‌اش تمام شود. او چند روز قبل پس از منفی شدن تستش به پاریس برگشت.
 

 
این رفتار حالا مورد انتقاد روثن قرار گرفته که در فاصله سال‌های 2004 تا 2009 موفق شد 180 بازی برای پاری سن ژرمن انجام دهد. او معتقد است که مسی احترام لازم را برای پوچتینو و باشگاه قائل نیست.
این بازیکن سابق تیم ملی فرانسه به رادیو مونته‌کارلو گفت:« شما همیشه باید به مربی‌تان احترام بگذارید. این چیزی است که من از  اول یاد گرفتم. جایگاه مربی باید بالاتر از هر کس دیگری باشد. مهم نیست که طرق مقابل ستاره است یا بازیکنی جوان است، مری باید در هر زمانی بالاتر از او باشد. پوچتینو از شرایط مسی خبر نداشت و این گویای چیزهای بسیاری است. این اتفاق خوبی نیست و فکر می‌کنم اقدامی شوکه‌کننده از سوی مسی باشد.»
 

 
روثن همچنین در ادامه از کیلیان امباپه به نسبت اقدامات مسی دفاع کرده و اضافه کرد:« پوچتینو از سوی مسی مورد بی‌احترامی قرار می‌گیرد. مربی باید مرد قدرتمندی باشد و ارزش‌های واقعی را نشان دهد. تنها کسی که قویا به او احترام می‌گذارد کیلیان امباپه است و من این حس را از دیگر بازیکنان نمی‌گیرم. اگر به مربی احترام نگذارید، نمی‌توانید موفق باشید. پی اس جی در سال‌های اخیر ضربات زیادی از این موضوع خورده است.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها