به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۳۱۴۸۴۰

بازدهی هفتگی بازارها هفته دوم دی ۱۴۰۰

بازدهی هفتگی بازارها هفته دوم دی ۱۴۰۰
گروه اقتصادی: بورس و طلا در هفته دوم دی ۱۴۰۰ با بازدهی منفی ۲٫۴ درصد بدترین بازار در مقابل دلار و سکه بودند. همچنین قیمت دلار در بازار هفته گذشته ۱٫۶ درصد نزول کرد.در بین بازارهای طلا و ارز و بورس، در هفته دوم دی ۱۴۰۰ بورس در کنار طلا بدترین بازارها بودند.

طلا و سکه
هفته گذشته قیمت طلا یک میلیون و ۲۹۷ هزار تومان اعلام شده بود که در پایان هفته دوم دی با ۲٫۴ درصد کاهش به قیمت یک میلیون و ۲۶۶ هزار تومان رسید.قیمت سکه در پایان هفته دوم دی به قیمت ۱۲ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسید که نسبت به هفته گذشته ۱٫۳ درصد کاهش داشت. قیمت سکه در چهارشنبه هفته گذشته  ۱۳ میلیون و ۶۲ هزار تومان ثبت شد.با توجه به روند نزولی سایر بازارها، سکه در هفته گذشته بهترین بازدهی را ثبت کرد؛ زیرا کم‌ترین کاهش قیمت را داشت.

دلار
قیمت دلار در پایان هفته اول دی ۱۴۰۰ با نرخ ۲۷ هزار و ۴۳۲ هزار تومان ثبت شده بود که در پایان هفته دوم دی با ۱٫۶ درصد نزول به نرخ ۲۶ هزار و ۹۹۰ تومان رسید.

بورس
شاخص کل بورس از کانال یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد به سطح یک میلیون و ۳۶۳ هزار واحد رسید. بورس که در هفته گذشته ۲٫۴ درصد کاهش داشته است، در کنار بازار طلا بدترین بازدهی را ثبت کردند.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: بورس طلا دلار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها