به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۳۱۴۹۵۶

بعضی‌ها چون کارتن هم پیدا نمی‌کنند مجبورند شب‌ها در اتوبوس‌ بخوابند

بعضی‌ها چون کارتن هم پیدا نمی‌کنند مجبورند شب‌ها در اتوبوس‌ بخوابند
گروه سیاسی: دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: امروز بعد از سالیانی هنوز کارتن خواب داریم و اخیرا خبر می‌دهند که بعضی چون حتی کارتن هم پیدا نمی‌کنند مجبور هستند شب‌ها در اتوبوس‌ بخوابند که این وضع شایسته این جامعه نیست.

به گزارش همشهری‌آنلاین، حجت الاسلام سیدهادی خامنه‌ای طی اظهاراتی در مراسم سومین شب عزاداری ایام فاطمیه در دارالزهرا با اشاره به انتشار اخباری درباره اتوبوس‌خوابی بی‌خانمانان در تهران تصریح کرد: امروز بعد از سالیانی ما هنوز کارتن خواب داریم و اخیرا خبر می دادند که بعضی ها چون حتی کارتن هم پیدا نمی کنند مجبور هستند شب ها در اتوبوس ها بخوابند. این وضع شایسته این جامعه نیست. اینها از آسیب های «ناآگاهی» است.

خامنه‌ای تأکید کرد: وقتی گروه ها و دولت ها عدل را به نیت توجیه کار و قدرت خودشان به کار می گیرند، طبیعتا اینجا است که همه چیز رنگ عوض می کند. ولی اگر عدل در چهره واقعی ظاهر شود هیچ کس مخالف نیست. پس راه حل افزایش آگاهی عمومی است. به طوری که اگر مجاری رسمی اطلاع رسانی در کار خود عمدا یا سهوا موفق نباشند جامعه خود به خود متوجه مجاری اطلاعاتی دیگر خواهد شد که به راحتی در دسترس است؛ چه فضای مجازی و ماهواره و چه چیزهای دیگر.

رضا
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۱:۱۴
سلام باید خدمتتون عرض کنم کارتن به اندازه ی کافی هست ولی هوا سرده (381319)
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۵:۰۳
دست بردار آقای هادی خامنه ای تو هم چون دستت از قدرت کوتاه شده کم حرف بزن بالا و ایین تو را هم دیده ایم (381328)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها