به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۳۱۵۰۰۱

تقابل پریناز ایزدیار و رعنا آزادی‌ور دیدنی شد

تقابل پریناز ایزدیار و رعنا آزادی‌ور دیدنی شد
گروه فرهنگی: سریال جدید حسن فتحی، برگ برنده جدیدی برای پریناز ایزدیار، مریلا زارعی و رعنا آزادی‌ور پس از ورود موفق به شبکه نمایش خانگی است؟حسن فتحی سه سـال پس از سریال محبوب «شهرزاد»، از جمعه ۲۴ دی با تازه‌ترین ساخته‌اش یعنی مجموعه تاریخی «جیران» به شبکه نمایش خانگی می‌آید و قصه عشق ناصرالدین‌شاه به جیران را روایت می‌کند. این کارگردان سابقه پرافتخاری در عرصه سریال‌سازی دارد و ساخته‌هایش معمولا مورد توجه مخاطبان بوده است.

به پشتوانه چنین سابقه‌ای، قصه جـذاب «جیران» و ستاره‌های آن، توقعات از «جیران» بالاست و امید می‌رود این مجموعه، موفقیت تازه‌ای در کارنامه حسن فتحی و ستاره‌های سریال باشد، به‌ویژه چهار ستاره‌ای که اولین تجربه‌شان در شبکه نمایش خانگی موفقیت‌آمیز بوده و با این سریال شانس جدیدی برای درخشش دارند. گزارش پیش رو درباره این چهار ستاره است.

پریناز ایزدیار و رعنا آزادی‌ور
پریناز ایزدیار که روزهـای اوج خود را در سینما سپری می‌کند، در شبکه نمایش خانگی نیز به جایگاه ویـــژه‌ای دســت پیدا کــرده اســت. او بـا سریال «شهرزاد» وارد شبکه نمایش خانگی شد و در این مجموعه درخشید. ایزدیار در همکاری تازه خود با حسن فتحی، نقش اصلی سریال «جیران» را ایفا کرده است. «جــیــران» محبوب‌ترین همسر ناصرالدین شاه بوده که شاه طی دیداری اتفاقی به او علاقه‌مند مـی‌شـود و بـا او ازدواج می‌کند. رعنا آزادی‌ور نیز از بازیگران زن سریال اسـت که در دومین تجربه حضور در نمایش خانگی، شانس بالایی بـرای درخشش دوبـاره دارد. او به تازگی با سریال «زخم کاری» در مرکز توجهات بود و بازی‌اش مورد تحسین قرار گرفت. آزادی‌ور اکنون در نقش یکی از همسران عقدی ناصرالدین‌شاه یعنی «تـاج‌الـدولـه» به شبکه نمایش خـــــانـــــگـــــی بازمی‌گردد. اگر این نقش نیز مانند کاراکتر «سمیرا» فتنه‌گر و منفی باشد، آزادی‌ور برای بازی در «جیران» با چالشی مشابه «زخم کاری» روبه‌رو بوده است.

مریلا زارعی و مهدی پاکدل
مریلا زارعی اولین بار سال ۹۸ با سریال «مانکن» در شبکه نمایش خانگی دیده شد. او در این سریال در نقش زنی خلافکار و کینه‌ای ظاهر شد که جزو شخصیت‌های منفی قصه بود. این بازیگر تحت تاثیر ضعف‌های سریال قرار نگرفت و بازی خوبی در «مانکن» داشت. مریلا زارعی در «جیران»، نقش «مهدعلیا» را برعهده دارد که با هوش و نفوذ بالایش شناخته می‌شده و توانایی خاصی در توطئه‌گری داشته اسـت. با توجه به قابلیت‌های مریلا زارعی، انتظار می‌رود این بازیگر به خوبی از پس ایفای نقش این زن مقتدر و جاه‌طلب برآمده باشد.

مهدی پاکدل هم سال ۹۹ با سریال «هم‌گناه» وارد این مدیوم شد و با این مجموعه پرستاره مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. او در «جیران» نقش شخصیت «سلمان» را بازی کرده که فعلا معلوم نیست برگرفته از یک شخصیت تاریخی واقعی است یا به سریال اضافه شده است. «جیران» برای مهدی پاکدل نیز شانس دوباره‌ای پس از اولین تجربه خوبش در شبکه نمایش خانگی است.
مرجع : روزنامه خراسان
برچسب ها: سریال جیران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها