به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۱۵۰۴۱

صعود و سقوط بورس در یک روز

صعود و سقوط بورس در یک روز
گروه اقتصادی: روند حرکت شاخص کل بورس تا ساعات میانی معاملات صعودی بود و تا یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد نیز افزایش یافت اما روند حرکت این شاخص در ساعات پایانی نزولی شد و تا یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحد هم کاهش یافت.به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۷۵۱ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۳۷ واحد کاهش یافت و رقم ۳۵۹ هزار و ۱۳۴ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۳۶۷ هزار معامله به ارزش ۲۶ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال انجام دادند.
 
ایران خودرو، بانک ملت، بانک صادرات ایران و سایپا نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی بورس گذاشتند.
در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ۲۸ واحد کاهش یافت و رقم ۱۸ هزار و ۳۷۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۱۶۱ هزار معامله به ارزش ۱۹ هزار و ۷۵۲ میلیارد ریال انجام شد.

صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و ذغال سنگ پروده طبس نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی ودر مقابل اعتباری ملل، پلیمر آریاساسول و توسعه سامانه نرم افزاری نگین نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.در بازار امروز ۵۳ نماد صف خرید و ۹۱ نماد صف فروش بودند که ارزش صف های خرید ۹۷۳ میلیارد ریال و ارزش صف های فروش ۳۴۹۷ میلیارد ریال بود.
برچسب ها: بورس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها