به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۳۱۵۰۴۵

بازیگر فیلم انگلیسی زبان آلمودوار معرفی شد

بازیگر فیلم انگلیسی زبان آلمودوار معرفی شد
گروه فرهنگی: کیت بلانشت به صورت رسمی برای بازی در اولین فیلم انگلیسی زبان پدرو آلمودوار با عنوان «راهنمایی برای زنان نظافتچی» قرارداد امضا کرد.این فیلم اقتباسی از مجموعه داستان کوتاه لوسیا برلین به همین نام است که شامل ۴۳ داستان با موضوع زنان در انواع مشاغل سخت است.

این پروژه در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و شرکت تولید فیلم بلانشت با عنوان «دِرتی فیلمز» این اثر را برای «نیو رپابلیک پیکچرز» در همکاری با «اِل دسئو» تولید می کند. اندرو آپتون و کوکو فرانچینی در کنار بلانشت در تولید این فیلم مشارکت دارند. برایان الیور و بردلی فیشر و آلمودوار نیز دیگر تهیه کنندگان فیلم هستند.بلانشت یکی از تحسین شده ترین بازیگرهای سینما جهان است که دو جایزه اسکار برای فیلم های «هوانورد» (۲۰۰۴) و «یاسمین غمگین» (۲۰۱۳) دریافت کرده است.کیت بلانشت امسال با دو اجرای قدرتمند در «کوچه کابوس» گی یرمو دل تورو محصول سرچ لایت پیکچرز و « بالا رو نگاه نکن» ساخته آدام مک‌کی محصول نتفلیکس در فصل جوایز حضور دارد.
برچسب ها: سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها