به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۳۱۵۱۴۹

ادعای عجیب معاون وزیر رفاه درباره خط فقر

ادعای عجیب معاون وزیر رفاه درباره خط فقر
گروه فیلم: معاون رفاه اجتماعی وزیر رفاه در برنامه تلویزیونی مدعی شد که میانگین خط فقر برای خانواده ۴ نفره در ایران حدود ۴ میلیون تومان است.داریوش ابوحمزه معاون رفاه اجتماعی وزیر رفاه گفت: میانگین خط فقر در کشور برای خانواده ۴ نفره حدود ۴ میلیون تومان و برای شهر تهران کمی بیشتر نزدیک ۵ میلیون است.وی افزود: ممکن است در ذهن شما استاندار نرمالی باشد، ما از این استاندارد صحبت نمی کنیم بلکه در رابطه با خط فقر که یک استاندار بین المللی برای حداقل معیشت صحبت میکنیم.وی گفت که این استاندارد را من تعیین نکردم.
.....
برچسب ها: خط فقر

۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۰۹:۳۸
یک مشت مرفه بی درد که حتی نمیدونند قیمت داروهای ساده بیش از 300 درثد افزایش قیمت داشته. حتی از قیمت های ساده ترین لوازم خانه و اجاره خانه و خورد و خوراک خبر ندارند. (381356)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۱۱:۳۷
شما بسیار ، بسیار حرف نسنجیده ای می زنی
آقای معاون ، خودتو به ندانستن رده ای
حق شما بودن در آن پست نیست
از این مزخرفات دیگر نگو چون به خودت توهین است (381362)
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۱۴:۰۳
وقتی بدون کفایت و ولیاقت و دانش لازم سر پست چنین بااهمیتی قرار میگیرن باید یک چنین درافشانی هایی هم بکنن. (381366)
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۱۴:۳۸
شماسوادداری اصلا (381371)
Abbas
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۱۵:۴۸
شما راست میگی،بیا و این ماه بجای حقوق اصلیت ۴میلیون بگیر و برا اینکه حساب دستت بیاد یه دفعه تو زندگیت مانند ما کارگران محروم (با حقوقی حتی زیر ۴میلیون) زندگی کن.این یه ماه به جایی بر نمیخوره،ببینم بعد از اون یکماه نظرتون چیه؟!! (381376)
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ۲۲:۰۰
به این اقای معاون بگویید اولا مدرک سوادش از کجا خریده که نمیتونه در حد یک دانش اموز حضور ذهن داشته باشه ودوم ۲ من ماهی ۸۰۰۰۰۰۰ میلیون به او میدهم خرج خوردن تنقلات خودش و خانوم و بچه ها شو تهیه کنه حالا برای اریشگاه بگیم خانومش دستی در ارایشگری داشته باشه که هم مو هاشو وهم سوادشو اصلاح کنه
ایا این بیسواد به پست معاونت وزیر رسیده این هم مقصر امریکای جنیایتکاره و یا ملت بدبخت ایران خواهشمندم بیشتر از این ملت را احمق ندانید یک کیلو پرتقال پارسال ۳۰۰۰ بوده امسال شده ۱۲۰۰۰ ولی خط فقر از ۶ اومده ۴ (381434)
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ۲۲:۱۴
من قبول دارم با چهار میلیون هم میشه زنده ماند ولی نمیتوان تشخیص دهیم چه موقع گرسنه ایم و چه موقع دست شوی داریم چون حالت مرگ مغزی میگیرم و خیلی ها همچین شده اند (381438)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها