به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۵
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۳۱۵۱۶
هنوز هم در جامعه فقر بيداد مي‌كند

ريشه هجوم مردم برای دریافت سبد کالا

گروه سياسي: یک عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با اشاره به عذرخواهی رئیس‌جمهور از مردم بخاطر ایرادات طرح اعطای سبد کالا، اظهار کرد: این اقدام رئیس‌جمهور نشان‌دهنده احساس تعهدی است که آقای روحانی نسبت به مردم دارد.
ريشه هجوم مردم برای دریافت سبد کالا

داریوش قنبری، با تاکید بر اینکه این عذرخواهی می‌تواند به عنوان یک فتح باب برای عذرخواهی سایر مسئولان از مردم بابت اقدامات اشتباه باشد، خاطرنشان کرد:‌ متأسفانه در کشور ما فرهنگ عذرخواهی مسئولان از مردم به خوبی جا نیفتاده است و ما به ندرت مشاهده می‌کنیم که مسئولی بواسطه عملکرد ضعیف خود از مردم عذرخواهی کند. وی با تاکید بر اینکه عذرخواهی از مردم نشان از تعهد و مسئولیت یک مسئول در قبال مردم دارد، تصریح کرد: عذرخواهی یک مسئول از مردم به معنای شهامت داشتن آن فرد مسئول در پذیرش ایرادات خود است.

این نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه عذرخواهی رئیس‌جمهور از مردم ناشی از احساس تعهدی است که آقای روحانی نسبت به مردم دارد، خاطرنشان کرد: به هر حال دولت نیز هیچگاه مصون از خطا و اشتباه نیست و گاه برخی از کارهایی که در مسیر خدمت به مردم انجام می‌دهد، با خطاهایی مواجه می‌شود. وي در ادامه به روند توزیع سبد کالا اشاره کرد و گفت: اگر اخباری را که در مورد هجوم مردم برای دریافت سبد کالا در مناطق مختلف کشور به گوش می‌رسد، بررسی کنیم، درمی‌یابیم که برخلاف ادعای آن دسته از افرادی که می‌گفتند فقر را در جامعه ریشه‌کن کرده‌اند یا به نوعی اعلام می‌کردند که فاصله طبقاتی میان اقشار مختلف جامعه را کاهش داده‌اند، هنوز هم در جامعه فقر وجود دارد.

قنبری ادامه داد: هجوم مردم برای دریافت سبد کالا بیانگر میزان صداقت مسئولانی است که در گذشته ادعای ریشه‌کن کردن فقر در جامعه را داشتند. در شرایط فعلی میزان صداقت آنها برای مردم و تحلیلگران بهتر مشخص شد. وی با اشاره به اجرای طرح اعطای سبد کالا به مردم در ابتدای کار دولت یازدهم، خاطرنشان کرد: ‌این اقدام در ابتدای کار نشان‌دهنده نتیجه عملکرد دولت گذشته در ارتباط با موضوعات اقتصادی کشور است. این اقدام نشان می‌دهد آنهایی که مدعی بودند، چقدر توانسته‌اند ادعای خود را محقق کنند. وي در پایان با اشاره به هجوم مردم برای دریافت سبد کالا اظهار کرد: این هجوم نشان‌دهنده این است که سیاست‌هایی همچون پرداخت یارانه و سهام عدالت و مواردی از این دست، نه تنها منجر به کاهش فقر نشده بلکه فقر مردم را نیز دوچندان کرده است.

مرجع : ايسنا

مناف
United States
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۶:۱۸
گند زدین، بعدش عذر خواهی میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دارین رو مردم منت میزارین؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
برین جمع کنین سرو ته یه کرباسین!!!!!!!!!
اصول گرا واصلاح طلب واسه مردم فرقی نمیکنه!!!!!!!
مهم اینه که کار خوب انجام بشه و ارزونی بشه..... (206110)
110
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۲۰:۰۵
جناب منافی...! ادبیات چاله میدانی زیباییی داری! شما به عنوان یک انسان هیچ گاه اشتباه نمی کنی و به قول خودت همیشه همه کارات خوب انجام میشه؟ اگر انسانی که جوابت معلومه، اگر فرشته ای که ...! حالا وقتی اشتباه کردی مثل دولت قبلی آسمون ریسمون می بافی و پای استکبار و میکشی وسط یا مثل دولت تدبیر و امید اعتراف می کنی عذر خواهی می کنی و اصلاح می کنی؟!!! (206180)
بختیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۲۰:۰۸
اگه ما گند زدیم حداقل شعور معذرت خواهی رو داریم
همون آقایی کا دیگه رفت که خیلی ....
یه با معذرت خواهی که نکرد هیچ اون همیشه طلبکار بود (206182)
کد خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۲۱:۲۷
شرمندهدوست گرامی اگه تو هم یه ابوقراضه بهت رسیده بود و ازش می خواستی مثل لگسوس بر ه شاید انتظار درستی نبود ای کاش موفق شود که از این ابوقراضه که به علت ندانم به کاری و عدم سوءمدیریت دولت قبلی است یک راه درست باز شود (206200)