کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شوک بزرگ؛ ایست قلبی علیه گل شجاع

19 دی 1400 ساعت 10:03

گروه ورزشی: عثمان کولیبالی مدافع الوکره به دلیل ایست قلبی در جریان دیدار برابر الریان، راهی بیمارستان شد و به همین دلیل این دیدار نیمه تمام باقی ماند.


 در حالی‌که کارگردان تلویزیونی در حال نشان دادن صحنه آهسته توپی بود که از بالای دروازه الوکره به بیرون رفت، ناگهان صدای فریادهای سعود مبارک سنگربان الوکره به گوش می رسید که توجه مخاطبان تلویزیونی را به خود جلب کرد.
 
در بازگشت دوباره به بازی، ناگهان دوربین های تلویزیونی عثمان کولیبالی مدافع 32 ساله و اهل کشور مالی الوکره را نشان داد که درون دروازه خودی روی زمین افتاده و بدن او در حال لرزیدن است. فریادهای سعود مبارک رو به کادرپزشکی کنار زمین بود و او از آنها درخواست کرد تا برای نجات کولیبالی، سریعا خودشان را به آن نقطه از زمین برسانند.
 
پزشکان الوکره نیز با سرعت تمام خود را به بالای سر کولیبالی رساندند و کارگردان نیز تصمیم گرفت از زاویه بسته و نمایی دور از محل حادثه، تصاویر را نشان دهد. پس از این اتفاق کادرپزشکی الریان نیز برای کمک به همکاران خود راهی محل حادثه شدند و پس از این اتفاق تمامی بازیکنان بالای سر کولیبالی جمع شدند و مشخص گردید که او دچار حمله قلبی شده است.
 
کادرپزشکی بلافاصله تلاش هایش را برای احیای مدافع الوکره انجام داد. پس از حضور پزشکان درون زمین، داور مسابقه تصمیم گرفت سوت پایان این بازی را به صدا درآورد تا بازی در دقیقه 40 متوقف شود. خبرگزاری های قطری اعلام کرده اند که باشگاه الوکره به دلیل وضعیت بد مدافع خود، قصد ندارد این بازی را ادامه دهد.
 
در ابتدا خبر موثقی از وضعیت سلامت عثمان کولیبالی در دست نبود و برخی شایعات در فضای مجازی منتشر شد حتی برخی از رسانه ها از به کما رفتن این بازیکن خبر دادند اما لحظاتی پیش حساب توئیتری روزنامه استاد الدوحه نوشت که وضعیت سلامتی عثمان کولیبالی رو به بهبود است.
 
علاوه بر این، محمد الجزار خبرنگار روزنامه الوطن در توئیتی نوشت که عثمان کولیبالی زنده بوده و وضعیت سلامتی وی رو به بهبود است. روزنامه الشرق نیز با تأیید این خبر از زنده بودن بازیکن الوکره خبر داد.
 

 
بازی الوکره و الریان در دیداری از هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر برگزار شد. این اتفاقات در شرایطی رخ داد که الریان با ضربه سر شجاع خلیل زاده روی ارسال خامس رودریگز از حریف خود پیش افتاده بود و اکنون همه چیز تحت الشعاع وضعیت سلامت عثمان کولیبالی قرار گرفته است.
 
در دقیقه 19 این مسابقه یک ضربه کرنر برای الریان به دست آمد که ضربه ارسالی خامس رودریگز به روی دروازه نصیب شجاع خلیل زاده شد و بازیکن ایرانی الریان توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند. اما به دلیل اتفاقات رخ داده برای عثمان کولیبالی، این بازی نیمه تمام رها شد و باید دید سرنوشت این بازی و گل شجاع چه خواهد شد.
 
 

 
 

 
خالد جاسم خبرنگار قطری درباره آخرین وضعیت کولیبالی نوشته است: خدا را شکر حال عثمان کولیبالی خوب است.
کادر پزشکی اقدامات لازم را انجام دادند و انشاالله وضعیت وی بهبود یابد و در اسرع وقت به میادین بازگردد.

 

 
محمد الجزار خبرنگار روزنامه الوطن و همچنین حساب توییتری روزنامه استاد الدوحه نیز خبر دادند که عثمان کولیبالی زنده است و وضعیت سلامت این بازیکن نیز رو به بهبود بوده و تحت نظر پزشکان قرار دارد.


کد مطلب: 315174

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/315174/شوک-بزرگ-ایست-قلبی-علیه-گل-شجاع

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir