به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۳۱۵۱۹۲

درباره هواپیمای اوکراینی شفاف سازی شود

درباره هواپیمای اوکراینی شفاف سازی شود
 گروه سیاسی: رئیس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن سالروز شهادت جمعی از فرزندان برومند ایران زمین در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت و تاکید کرد: بسته شدن راه تکرار حوادثی چنین تلخ و جانکاه ضروری و نیازمند اتخاذ تدابیر لازم است.
 محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: فرا رسیدن سالروز قیام تاریخی مردم شریف شهر قم در روز ۱۹ دی ماه سال ۵۶ را گرامی می‌دارم.وی افزود: طی چند روز گذشته حضور پرشور و حماسی مردم عزیز و قدرشناس ایران در مراسم دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهر‌ها و روستا‌های سراسر کشور، برگ زرین دیگری بر افتخارات این ملت افزود.ارج نهادن مردم ایران بر مجاهدت‌های قهرمانانی همچون شهید سلیمانی و شهید کاظمی و بزرگداشت ایثار و فداکاری همه شهیدانی که امنیت و افتخار را به کشور عزیزمان هدیه کردند. نشان از روحیه عزت ملی و یکی از برجسته‌ترین صفات ملت ایران است که تا امروز نقش بی بدیلی در زنده نگه داشتن آرمان‌های اسلامی ایفا کرده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وجود چنین مردمی عزیز و نجیب وظیفه ما مسئولان را در پاسخگویی به دغدغه‌ها و مشکلات آنان بیشتر می‌کند.
قالیباف گفت: فرا رسیدن سالروز شهادت جمعی از فرزندان برومند ایران زمین در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را به تمامی ملت شریف ایران و به خصوص خانواده‌های داغدار آن عزیزان تعزیت و تسلیت می‌گویم و مراتب همدردی عمیق خود و سایر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را با خانواده‌های محترم این عزیزان اعلام می‌دارم.رئیس مجلس در پایان تاکید کرد: تمام ایران یکپارچه سوگوار این مصیبت دلخراش و جانکاه است. پیگیری مطالبات به حق این خانواده‌ها و شفاف سازی جزئیات رسیدگی به پرونده برای اولیای دم و حصول اطمینان از بسته شدن راه تکرار حوادثی چنین تلخ و جانکاه ضروری و نیازمند اتخاذ تدابیر لازم است.

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها